Autor Zpráva
joe
Profil
Ahoj,

může mi někdo poradit, jakým způsobem bych mohl udělat něco takového? Je tu nějaký grafik, který by mi byl schopný poradit? :-) Uvítám i nějaký vhodný tutoriál, prošel jsem jich celkem dost, ale tak dobrého výsledku prostě nedosáhnu. Tohle není přímo můj "styl" a nemám na to tak dobré zkušenosti, ale zrovna by se mi to velmi hodilo a něco podobného bych chtěl udělat, jen nevím jak a nejde mi to...

Taky nejsem naprostý začátečník, ale jednoduché nic neříkající odpovědi typu "pomocí cesty/pera" mi nepomohou. Nějak nevím jak docílím té nepravidelnosti tloušťky té čáry.

Vhodné rady uvítám a díky za ně.
pcmanik
Profil
joe:
Pouziva sa na to nastroj pero.
A tie gulicky su sprity.
joe
Profil
pcmanik:
joe:
jednoduché nic neříkající odpovědi typu "pomocí cesty/pera" mi nepomohou

Moc jsi ten první příspěvek nečetl, že? :) Stejnou/podobnou nebo prostě takovou čáru si pomocí pera udělám. Ale co dál? Jak udělat tu hlavní silnou čáru, která se v ohybech té slabé, roztahuje/zúžuje..?

A tie gulicky su sprity.
Můžeš prosím tě vysvětlit? S tímhle pojmem jsem se snad v životě nesetkal...
pcmanik
Profil
joe:
Ked si nieco nakreslis perom, daj prave tlacitko a Stroke Patch a tam vyber Simulate Pressure. Budes sa potom muset pohrat s dalsimi vecami este, ale nemam cas, to vsetko vysvetlovat.

Co sa tyka druhej otazky, vygoogli si to :D Ale v podstate su to nastavce, na stetec, ktory je uz v zaklade v PS-ku.
joe
Profil
pcmanik:
Píšu, že nejsem začátečník ... prostě se mi nic moc podobného nepodařilo, teď trochu. Checkboxu simulate pressure snad nemusím zmiňovat, to ale nejspíš nebude to co hledám.

vygoogli si to
Právě že na výraz "photoshop sprit(y)" mi toho moc nenajde, spíš vůbec. Možná ale myslíš brushe, rádoby překlady neznám :)
david78
Profil