Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
xubularis Profil |
#1 · Zasláno: 28. 4. 2012, 19:57:31
Dobrý den.
Mám již mírné zkušenosti s bitmapovou grafikou, nicméně jsem nedávno narazil na problém. Měl jsem vizi menu ke hře, nicméně jen na papíře a v hlavě, zkráceně, potřeboval jsem na monitor narýsovat pravidelný šestiuhelník, který by měl každý roh spojený se středem, a do něhož by byl vepsán druhý pravidelný šestiuhelník, jehož hrany by byly rovnoběžné s hranami prvního šestiuhelníku. Problém jsem nakonec vyřešil tak, že jsem v gimpu obkreslil cestami 2 růzdně velké pravidelné 6hrany a pak je přibližně pospojoval http://kuka.zby.cz/ludum/ . A moje otázka zní: Jak by šel nakreslit daný obrazec dokonale přesně? Díky. |
||
Giga Profil * |
#2 · Zasláno: 28. 4. 2012, 20:03:54
To chceš na monitor vykreslovať programovo?
Alebo len potrebuješ skonštruovať ten obraz? Toto nakresliť v Corel Draw je otázka 40 sec. |
||
mimochodec Profil |
xubularis:
souřadnice obvodu kruhu jsou: x = sin(n), y = cos(n), přičemž n = 0 až 2*pí. Konkrétní body pro první vrchol n-úhelníka spočítáš z hodnoty 2/pí/n, každý další z násobků. |
||
xubularis Profil |
#4 · Zasláno: 28. 4. 2012, 20:13:42
Spíše obecněji, jak se kreslí obrazce tohoto typu, nemylsím konkrétně jen tenhle obraz.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0