Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
fwk Profil |
Ahoj, nakreslil jsem si v bitmapovém editoru obrázek, který bych chtěl překreslit do vektorového formátu:
odkaz smazán Zkouším to v Inkscapu, ale je to nějaký moc složitý na mě :D Postup: odkaz smazán – jeden sloup tvoří 2 kružnice a obdélník, přebytečné čáry jsem vymazal a pak vybarvil. To samé nyní zkouším udělat i v Inkscapu, ale mám 2 problémy: nenašel jsem způsob, jak vymazat nebo ořezat čáry a není tam žádná mřížka, takže nemůžu přesně umístit jednotlivé objekty do souřadnic, kam potřebuju. Zkoušel jsem i různé konvertory bitmap->vector, ale bez úspěchu, v každém z nich se ty sloupy různě vlnily, slušně dokázaly převést jen písmeno G. Poradili byste mi prosím, jak to překreslit, aby se to podobalo co nejblíže původnímu obrázku? |
||
Camo Profil |
fwk:
V Inkscape sa dajú obdĺžnikom zaoblovať rohy, presne tak ako potrebuješ(ink obsahuje návod kde to nájdeš). Takže nebudeš musieť spájať tie kružnice s obdĺžnikmi. Ostatné je už triviálne. |
||
margin Profil * |
#3 · Zasláno: 30. 4. 2013, 22:21:50
Camo:
„Ostatné je už triviálne.“ To bych netvrdil. Pro někoho, kdo vidí vektorový editor poprvé, je odlišný způsob práce, oproti bitmapovému editoru, docela šok. Můj odhad je, že někomu, kdo nikdy vektorový editor neviděl, bude vytvoření předmětného obrázku trvat celý den, čímž myslím 8 hodin práce. Je mi jasné, že zběhlý grafik to zvládne za 5 minut, já bych se s tím plácal čtvrthodinu. fwk: Seriál: Inkscape Jsou to úplné základy, spousta věcí, potřebných k vytvoření předmětného obrázku tam není popsána. |
||
Camo Profil |
#4 · Zasláno: 30. 4. 2013, 22:30:29
margin:
No na to čo ukázal že chce dosiahnuť potrebuje len vedieť zaobliť ten obdĺžnik, naklonovať ho a otočiť písmeno G. To určite zvládne pomocou tej príručky. To koľko mu to bude trvať neriešim. |
||
Michal Maršálek Profil |
#5 · Zasláno: 30. 4. 2013, 22:37:13
Ahoj,
Vector Magic mi to zkonvertoval takhle: https://www.dropbox.com/s/kyqffnd6uvyn1dy/sYS0b_vectorized.png respektive takhle: https://www.dropbox.com/s/14okfgpjgsjd12i/sYS0b.svg není to sice ideální, ale aspoň něco. |
||
fwk Profil |
Camo:
Díky za rychlou reakci. To už jsem samozřejmě zkoušel, ale není to ono, vyšlo mi tohle :-( odkaz smazán margin: Díky za odkaz, prostuduju. Michal Maršálek: Díky, je to skoro ideální, škoda, že je to v dolní části špičaté. Zkusím poupravit originál. |
||
Camo Profil |
fwk:
To koliečko ktorým tie rohy zaobľuješ sa dá rozdeliť a dostaneš to ešte viac pod kontrolu. A upresni v čom je rozdiel/problém. |
||
fwk Profil |
Camo:
Super, už to vypadá mnohem líp. Teď už mám jenom jediný problém: mezery mezi sloupy nejsou stejně velké a byl bych rád, kdybych mohl umístit i to G na přesnou polohu – přímo uprostřed obrázku. |
||
Camo Profil |
fwk:
1. V hornom menu máš zobraziť -> mriežku použi ju. 2. Tie medzery predsa závisia len na tebe aké ich urobíš. Urob obdĺžnik -> zduplikuj -> posuň šípkou(klávesou) kam chceš(o rovnaký počet klikov). EDIT: Ešte presnejšie tie medzery spravíš keď to posunieš cez súradnice v hornom menu. V treťom riadku to máš. poloha X, Y, šírka a výška objektu. |
||
fwk Profil |
#10 · Zasláno: 30. 4. 2013, 23:46:40
Camo:
Já jsem slepej :D Moc díky, dobrou noc :) |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0