Autor Zpráva
Vitality77
Profil *
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat spíš na všeobecnou otázku. Jsem začátečník, mám pár stránek a ohromně mě to baví a rád bych si tím i vydělával. Se stránkami takový probém není tam už nějaké znalosti mám. Ale chtěl bych se zeptat ohledně designu a přesnějí photoshopu. Obdivují nádherné weby, a chci se taky něco přiučit samostudiem. Poraďte prosím nějakou stránku nebo knihu (nejlépe neplacenou) která se věnuje úpravě fotek a nevím čeho všeho, zejména v oblasti webdesignu, nejlépe psáné pro začátečníky ale s pokročilými věcmi.
Prozatím jsem nacházel jenom krátké články zaměřující se na nějaké konkretní téma.. Tak prosím o rády kde bych to mohl najít :-)
PavFrc
Profil *
tak na neplacenou knihu zapomeň ta podle mě není, doporučuju knihy.cpress.cz

tak určitě něco najdeš
Jan Tvrdík
Profil
Vitality77:
Mám doma knihu adobe photoshop praktický webdesign, ale mám dojem, že je teď snazší si ji ukrást než legálně koupit.
Kcko
Profil
Vitality77:
Doporučuji místo knihy, zaplatit měsíční poplatek a stáhnout videotutoriály k Photoshopu.
joe
Profil
Vitality77:
V dnešní době internetu plného tutoriálů nevidím smysl hledat a pořizovat si nějakou knihu, ze které se stejně dovíš maximálně jen základy ve Photoshopu a navíc v daleko starší verzi, než je teď právě aktuální.

Prozatím jsem nacházel jenom krátké články zaměřující se na nějaké konkretní téma..
V tom problém nevidím, spíš naopak. Chceš něco vykouzlit, ale nevíš jak, tak si na to najdeš návod. Postupným získáváním z těchto návodů si můžeš jednou složit celou skládanku Photoshopu, ale nečekej, že najdeš knihu, video a nebo nějakou stránku, která ti předá všechny informace.
Chce to hlavně vytrvat, zkoušet, sledovat trendy webdesignu a být nadčasový. Pak bude web hezký :-)
petr-k
Profil *
Vitality77:
jsou někde k vidění ukázky tvé práce?
Vitality77
Profil *
petr-k:
Ano moje stránka je www.vitalijpetras.wz.cz. Je tam spousta blábolu budu všechno měnit, tak nekritizujte :)