Autor Zpráva
petris
Profil
Ahoj, pro veškerou grafiku používám Paint Shop Pro. Rád bych věděl, jestli má cenu si k tomu instalovat ještě Fireworks. Umí něco lépe nebo navíc?

Druhý dotaz - nevíte někdo jak v PSP 8 udělat to dnes tolik populární zprůsvitňování PNG? V Helpu o tom není nic...
Wan-To
Profil *
Zprůsvitňování PNG? Co to je?
Wan-To
Profil *
Nemyslíš náhodou alpha složku barvy? To jde v PSP celkem v pohodě.
petris
Profil
Jojo, přesně tohle myslím. Tak o tomhle v nápovědě opravdu něco píšou. Budu si to muset prostudovat, protože v záležitostech alpha kanálu jsem úplný laik.
Wan-To
Profil *
No...
Vytvoř si nový obrázek a nastav mu průhledné pozadí (čili pozadí bílou barvou a alpha 100%) - jde to přímo v nabídce, kde se vybírá velikost. Pak si můžeš do obrázku normálně kreslit, používat všechny možné nástroje PSP apod. Obrázek si uložíš jako PNG. Je tu ale jeden problém v IE - musíš použít PNG hack. Podívej se na http://diskuze.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=24 , je tam na něj odkaz a návod, jak ho použít.
Pokud bys chtěl u všech pixelů nastavit alpha kanál na 50%, tak na to je v PSP určitě nějaký nástroj.
Wan-To
Profil *
Sorry, tady je správný odkaz:
http://diskuze.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=24&topic=2 421
petris
Profil
Aha, takže čím nižší aplpha kanál, tím průsvitnější, jo? Zkusím. Thank-you Wan-To
Victorius
Profil
jestli uz umis v jednom, nema smysl prechazet na jiny, zvlast kdyz jsou kvalitou srovnatelne
DoubleThink
Profil *
Zpět k původní otázce

Lepší je to, co ti nejvíc vyhovuje.
Dalo by se obecně říct, že komerční grafické programy budou výkonější.
Fireworks se specializuje primárně na webovou grafiku, Photoshop ale zase disponuje kvalitnějšími algoritmy a větším množstvím funkcí.

PaintShop Pro je - ať chcete nebo ne - chudý příbuzný - nestojí za ním korporace s obratem dvě miliardy dolarů ročně.
Kráťa
Profil
A proč si jednoduše neuděláš *.gif s průhlednou barvou?
Victorius
Profil