Autor Zpráva
MZF
Profil
Například na stránce ibloomstudios je na odlišení od pozadí stránky využit jemný přechod. Stránka pak pomyslně vystupuje nad pozadí.

Nevím, jak podobný přecho udělat. Napadlo mě použít v Photoshopu nástroj "přechod", ale nejsem s ním schopen udělat rohy tak, aby byly plynulé (jako je to na výše zmiňované stránce v hlavičce a patičce).

Poraďte prosím nebo stačí odkaz na nějaký tutorial, který by to řešil. Jsem začátečník.

Předem díky.
J
Profil *
Photoshop nemám, lze v PhotoFiltre (pro nekomerční účely zdarma):
Filtry - Stylizace - Rámeček s přechodem - vnější. Výběr - třebas kružnice, okolo níž má "rámeček" být. Volí se barva, šířka a "typ" přechodu.
roberta
Profil
podľa mňa to nie je urobené nátrojom gradient (prechod), ale je to obyčajný drop shadow (tieň)
postup:
1. nový dokument
2. layer na pozadí si celý zafarbi 1 napr. svetlo sivou farbou (paint bucket tool - klavesová skratka G)
3. vytvor nový layer a nakresli si tam bielou farbou napr. obdĺžnik (rectangle tool - U)
4. daj tomu obdĺžnikovému layeru štýl drop shadow (to nájdeš na panely nástrojov Layers - je to taká ikonka podobná písmenku "f")
5. nastav parametre drop shadow (distance=0; size=30) a môžeš sa s tými nastaveniami aj pohrať
MZF
Profil
foberta

Tím jsem to taky zkoušel, vypadá to docela dobře. Ale když pak vyříznu část, abych ji použil na opakování na stránce (jako bg img repeat-y, tak to na sebe nenavazuje a nedá se to použít).

Rohy v hlavičce a patičce tím udělat jdou, ale nevím, jak pak udělat zbytek pro celou stránku. Jak říkám, nenavazuje to.
roberta
Profil
oni tam majú pevnú šírku stránky... stačí vystrihnúť ten obrázok na výšku napr. 3 pixle a na šírku celé zľava doprava aj s tým tieňom (ak si myslel repeat-y obsahu).
MZF
Profil
roberta

To jsem zkoušel, ale nesedí to k sobě. Vystřihl jsem 1px a opakování je ok, ale nesedí to v návaznosti k hlavičce. Tam je ten stín jinačí... teď s tim bojuju...
roberta
Profil