« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Autor Zpráva
rkomoras
Profil
vertigo4
pak je ten vektor zbytečnej, když nebudu to logo dávat na auta a billboardy
Lexter
Profil
rkomoras
Vyber si lepší motiv. Co značí šipka? Směr. Kam? Nevím. Je v tom guláš. Neosobité, nezajímavé.

Zkus nějakou srandičku, zas tak na tom nesejde. Když se řekne slovo webdesign, určité to není. Teď mě třeba napadla žába. Proč ne :).

Já mám ve znaku Falcona a je to jedno i kdybych tam měl třeba žížalu. Rozhodně lepší než kolečko nebo šipka.

Edit: Teď mě napadá, že logo s žížalou může být docela prča, tak na tenhle motiv zapomeň, na tom sai smlsnu sám :D.

Edit2: že mě furt jen napadaj zvířata...
Millos
Profil
rkomoras

Pracujem ako grafik, ci sa vam to paci alebo nie... a ta stranka bola robena pred par rokmi.... ani ja som sa ako grafik nenarodil a ani nehovorim ze som uplna spicka
rkomoras
Profil
Millos
Pracuješ jako grafik.....já jsem druhým rokem na gymnáziu, HTML jsem se naučil když mi bylo 10 let. A sháním 'znalosti' pro lepší logo
Měsíček
Profil
"Pracujem ako grafik, ci sa vam to paci alebo nie... a ta stranka bola robena pred par rokmi.... ani ja som sa ako grafik nenarodil a ani nehovorim ze som uplna spicka"

A?
Lexter
Profil
rkomoras
Asi pošlu návrh do Adobe. Odstraňte ze stylů vrstev Úkos a Reliéf.
rkomoras
Profil
Lexter

??
Měsíček
Profil
Taky ne rkomorasi .. zkus si projít nějáké tutoriály o skleněném efektu :) možná se ti to zalíbí.
vertigo4
Profil
Měsíček
zkus si projít nějáké tutoriály o skleněném efektu
já bych řek, že to je už tak profláklé, že nemá cenu, aby se to další lidi učili :)

rkomoras
Ano odstran ukos a relief a možná to nebude vypadat tak zle... taky barevně mi to neladí

P.S. Co má symbolizovat ten objekt (skupina objektů) nalevo?
Měsíček
Profil
"já bych řek, že to je už tak profláklé, že nemá cenu, aby se to další lidi učili :) "

Když to někdo opravdu umí a má tu trpělivost si s tím pohrát tak ve výsledku je to opravdu pěkné a myslím, že ještě tak 2-3 roky bude.
rkomoras