Autor Zpráva
Pan X
Profil
Dobré ráno.

Chtěl bych poprosit zdejší diskutéry co si myslí o logu trefa.cz. Jsem student základní školy a nemohu si dovolit drahého grafika. Povedlo se mi najít někoho kdo pracuje zdarma (jen kvůli referencím).

Vytvořil mi logo pro můj nový projekt trefa.cz. Chtěl bych vás poprosit o zhodnocení a jestli by jste mi pomohli si vybrat. A také bych se chtěl zeptat jestli to logo je alespoň na nějaké úrovni. Jsem na tento obor (grafika) úplný antitalent.

LOGO ZDE

1* Jak by jste hodnotily
2* Které by jste si vybrali

P.S. Logo sem dávám se souhlasem autora (abyste neřekli, že sem dávám cizí dílo, sice je cizí, a vím že bych neměl to sem dávat, ale chtěl bych poradit :) ).

Předem díky za jakoukoliv radu, nápad, kritiku a popřípadě i chválu :) (což pochybuji).

Pan X
kletely
Profil
Pan X
2, ale všetky sú také bez nápadu :(
Měsíček
Profil
Reaguji na Pana X:

1* Nejsou dobré.
2* Vybral bych si to třetí (i když je pravda, že je nejméně čitelné).
Miloš
Profil
Já taky třetí.
Ještě stojí za úvahu, jak by vypadala kombinace 1 a 3: z 1 barvy (modrý terč, oranžové 3cz), z 3 umístění textu na terč.

kletely
všetky sú také bez nápadu
Tenhle názor považuji za subjektivní. I když to třeba není geniální, já bych něco takového nedokázal vytvořit.
Pan X
Profil
Na Milošův popud mi grafik dodělal ještě další dvě loga. Prosím jestli byste mi pomohli si vybrat.
Miloš
Profil
Tak jsem si to myslel dobře, volil bych 5.
vydrus
Profil
Pan X
Vybral bych trojku, akorát bych to .cz obarvil stejnou barvou, jako má trefa.
Pan X
Profil
Protože jste říkali, že logo je bez nápadu zkusil jsem něco vytvořit sám. Použil jsem základ od "grafika" a doladil jsem to podle svého. Nové logo najdete ZDE.

Chtěl bych se zeptat jestli je to lepší a jestli se vám toto logo líbí více.

Předem díky znovu za vaše postřehy

Pan X
Měsíček
Profil
Reaguji na Pana X:

Trochu si vyhrát s tou šipkou a bude to fajn. Je to sice logo jednodušší, ale alespoň není náročné na pozornost uživatelů.
Pan X