Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
vlado123 Profil |
#1 · Zasláno: 21. 2. 2010, 14:45:21
Je to možno otázka mimo tému, ale potreboval by som vedieť od kedy počítate dodací termín webu. Či od podpísania objednávky alebo až od schválenia grafického návrhu a technických detailov stránky zákazníkom.
Za odpoveď vopred ďakujem. |
||
Dranel Profil |
#2 · Zasláno: 21. 2. 2010, 14:49:37
vlado123:
Přeci když už dělám grafický návrh, tak jsme se dohodli (třeba i podepsali smlouvu), že ten webu budu dělat já... Logicky tedy od chvíle, kdy se dohodneme (zákazník mě kontaktuje s poptávkou, já mu vyhotovím nabídku a on ji přijme). |
||
vlado123 Profil |
#3 · Zasláno: 21. 2. 2010, 14:57:28 · Upravil/a: vlado123
Dranel:
„Přeci když už dělám grafický návrh, tak jsme se dohodli (třeba i podepsali smlouvu), že ten webu budu dělat já... Logicky tedy od chvíle, kdy se dohodneme (zákazník mě kontaktuje s poptávkou, já mu vyhotovím nabídku a on ji přijme).“ Po prijatí ponuky odo mňa zákazníkom poväčšine neviem jeho konkrétne predstavy no a zákazník začne vymíšlať a naťahuje čas termín plynie a nič sa nedeje. |
||
lubica Profil * |
#4 · Zasláno: 21. 2. 2010, 19:31:11
Ja to riesim zakomponovanim do zmluvy: "Od schvalenia grafickeho navrhu XY dní".
|
||
3CK Profil * |
#5 · Zasláno: 21. 2. 2010, 20:14:38
Od chvíle, kdy jsme se dohodli, že danou práci budu dělat já. Čili jako Dranel.
Obvykle zároveň domlouváme i přesnou podobu zakázky, pokud zákazník s něčím přijde později, upraví se (a nebo taky neupraví - jak je potřeba) taky dodací lhůta. |
||
vlado123 Profil |
#6 · Zasláno: 21. 2. 2010, 21:21:50 · Upravil/a: vlado123
3CK:
Máš pravdu, že na prvom stretnuťí sa zo zákazníkom dohodnem na nejakej podobe webu, no čo potom ak zákazník bude stále vymýšlať a termín bude plynúť a plynúť... Ako tak nad tým rozmýšlam bude asi najlepšie skombinovať obidve veci dokopy dohodneme sa zo zákazníkom na termíne vytvorenia webu a na dni do kedy má potvrdiť mnou vyhotovený grafický návrh a ďalšie zmeny sa budú musieť už riešiť písomne a predlžovaním termínu. Ďakujem za rady. |
||
shaggy Profil |
#7 · Zasláno: 21. 2. 2010, 22:00:47
vlado123:
Či už ja, alebo vo firmách kde som pracoval sa to riešilo tak, že sa dodacia lehota počítala od dodania všetkých podkladov klientom. A tými podkladmi boli myslené aj klientove požiadavky. Vždy mi do mailu spíše všetko, čo tam požaduje a ja mu odpíšem, že ak je to všetko, čo chce, tak po jeho potvrdení môžem na tom začať pracovať. Tým, že mám archivované jeho požiadavky aj potvrdenie začatia prác, mám istotu, že nemôže vymýšľať (resp. môže ale potom sa čas predĺži, prípadne zmení cena, treba to však mať ošetrené). Zatiaľ s tým problém nebol, ale musíš byť rázny aj keď mešká s platbou (napr. zmazať stránku a uverejniť text, že ide o neplatiča - toto zaberá veľmi dobre). |
||
vlado123 Profil |
#8 · Zasláno: 22. 2. 2010, 08:32:57
Ďakujem všetkým za odpovede už mám trošku jasnejšie v riešení časti dodací termín v zmluve.
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0