Autor Zpráva
TheIce
Profil *
Zdravím.
Chtěl bych se zeptat, jestli by mi někdo udělal web. Jednalo by se o jakýsi portál pro hráče na xboxu.
Hlavní požadavky by byli:
- Možnost registace
- po registraci možnost přiřadit se do do určitých skupin - max 3- 4. stím že by byla možnost být ve více nejdnou a případně se ze skupin odhlásit a později se případně k nim přihlásit
- skupiny by se měli dát přejmenovávat a mělo by být možnost upravovat jejich název
- možnost vkládání článků, nebo novinek
- aby bylo možno vidět, kdo je v jaké skupině a možnost zobrazení základních informací o tom člověku
- jednoduše upravitelná grafika - něco jako webspell
- njelépe aspon jeden postraní sloupec s možností editace - vložení odkazů, obrázků a podobně. Něco málo htlm ovládám, a snad bych dal největší základy php dohromady.

kontakt:
email: pluhar.jiri@gmail.com
Radek9
TheIce:
Co za to?
TheIce
Profil *
no psal mi borec, že prej 30 000,- pardon ale to jsem se nepos.... jsem student a chtěl bych tím pomoct lidem ne někomu kdo to dělá jen pro prachy. Jako něco dám, ale fakt ne 30 000,-
habendorf
TheIce:
no psal mi borec, že prej 30 000,-

To je tak plus mínus odpovídající cena.
TheIce
Profil *
za co??? za cihlu zlata????
Kacko
TheIce:
:) A jaka je vase predstava?
Joker
TheIce:
Jako něco dám, ale fakt ne 30 000,-
Tak napište svou představu o ceně. Připomínám, že dražby nejsou povoleny.

Poznámka, pokud by to měl celé naprogramovat profík a "legálně" (tj. faktura, daně a tak), tak 30 000 je celkem přiměřená cena.
Radek9
TheIce:
Jenže vy si asi neuvědomujete, že webmaster je zaměstnání, jako každé jiné. Musí se při tom vydělat na živobytí a jiné věci. Takže cena 30 000 je optimální.
TheIce
Profil *
Moje představa? Tříciferný číslo. Maximálně. A od prvního čísla 5< bych už si asi taky ťukal na čelo. Vypsal jsem 4 funkce. Ty zvládne i free CMS na kterej dokáže vzhled udělat i 5letý dítě.