Autor Zpráva
tomas657
Profil
Dobrý deň, som študent vysokej školy (odbor so zameraním na informatiku) a zároveň HTML kóder a chcel by som si touto cestou nájsť nejakú prácu na leto (momentálne sa mi skončil semester, takže mám veľa času).

Čo dokážem:
- HTML+CSS kódovanie z PSD - referencie mám (v súčasnosti 17 nakódovaných designov, link poskytnem na vyžiadanie), samozrejmosťou je validita a prehľadnosť kódu a rovnaké zobrazenie kódovanej stránky v najrozšírenejších prehliadačoch (IE6+, FF, Opera 9+, Google Chrome, Safari)
- kvalitná ručná registrácia do katalógov (SK, CZ, EN)
- som niekoľkoročný webmaster, môžem sa Vám teda starať o web, aktualizovať ho, pridávať nový obsah
- PHP programátor (poloprofesionál) - dokážem naprogramovať jednoduchý systém v PHP (CMS pre menší portál, návštevné knihy, emailové formuláre, atď.), naprogramoval som CMS pre Newsportal.cz a všetky jeho subdomény
- iné činnosti súvisiace s webdesignom (napr. jednoduchá SEO analýza)
- preklad textov/webových stránok z angličtiny a češtiny do slovenčiny

Samozrejmosťou je priateľský prístup a zodpovedný a seriózny prístup k práci.

V prípade, že Vás moje schopnosti zaujali, pošlite mi prosím na tomas657 (zavinac) atlas .sk alebo na ICQ 392 170 031 Vašu ponuku práce (čo potrebujete urobiť, dokedy, čo za to ponúkate).

Ideálne by bolo, keby to bola dlhodobejšia práca (celé leto, prípadne aj neskôr počas semestra), nie len jednorázovka, avšak to nie je podmienkou. Jedinou podmienkou je, že prípadný záujemca o moje služby musí mať možnosť platiť na slovenský bankový účet alebo na Paypal. Hodila by sa aj dohoda o vykonaní práce (alebo podobné), no nemusí byť.

Ďakujem

Tomáš Mrázko, záujemca o job

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Podělte se prosím o své zkušenosti s touto kategorií Věnujte pozornost pravidlům. Zejména:
• Máte-li zájem o tuto nabídku/poptávku, využijte uvedený kontakt, nepište do diskuse.
• Držte se tématu.
  • Nepoučujte.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.