Autor Zpráva
cheli
Profil
Zdravím, hledám práci na pozici kódera a vše, co je s ním spojené. Umím xhtml, css, optimalizaci pro všechny prohlížeče, základy SEO optimalizace, sémantiku kódu, tvoření šablon pro všechny RS a poradím si také s některými JS aplikacemi. Krom toho studuji PHP a MYSQL.

Momentálně kóduji pro jednu firmu, ale práce není tolik, abych mohl být spokojen. Mohu pracovat, kdykoliv budete chtít a nakódovanou šablonu obvykle dodám do druhého dne. Pokud se jedná jen o nějaké úpravy v kódu, tak je budete mít, hned jak je dokončím. Pokusím se vyhovět všem vašim požadavkům, tak doufám, že se nějak domluvíme.

Pokud budete mít někdo zájem, tak se mi ozvěte buď na email: cheli@email.cz nebo na icq: 179500585 a já vám dám všechny potřebné údaje a reference pro objasnění mého umění.
Plaváček
Profil
cheli:

Pošli mi ukázku tvých dosavadních referencí, můj email doufám znáš.
cheli
Profil
Plaváček:
Kontakt jsem si našel. Doufám, že je správný. Informace o mě jsou nyní na info@plavacek.net
cheli
Profil
Poptávka po práci je stále aktuální, zatim se mi nikdo neozval.
panther
Profil
cheli:
zatim se mi nikdo neozval.
možná, že kdybys poskytl reference, našlo by se případných zájemců více. Spoustu lidí odradí sepisování mailu, kde tě bude o reference žádat.
cheli
Profil
panther:
dobře, díky za radu. Snad to bude mít větší úspěch

Moje reference kódování:
triangl-uh.cz - nakódování dodaného grafického návrhu, php funkce stránky + otevírání/zavírání textu javascriptem v zeleném bloku
- marlin.hostservis.cz
- www.plastova-okna-na-miru.cz
- remeslazk.cz
- quickfincash.cz
- www.poker-mouse.eu
- stavprace.cz
- www.soci.hotez.cz
- www.ekobokra.cz
- krecove-zily.com
- hkbuilding.cz
- www.pisoarova-sitka.cz
- www.smartclik.eu

Aby nedošlo k nedorozumnění, tak vše je kódované pro společnost MACHIN.CZ s.r.o.
Plaváček
Profil
cheli:

A já se ještě nestihl podívat. Doporučuji trpělivost. I to patří k základní výbavě dobrého kodéra :)
cheli
Profil
Plaváček: