Autor Zpráva
quiet_user
Profil
Dobrý den, ahoj, Tě Pic...

Podvodník nabízí služby XHTML a HTML kódera za použití kaskádových stylů pro Vaše internetové stránky.

Můžete mi věřit?
Ano, odvedenou práci garantuji do 7 dní od zadání.

V čem pracuji, v čem dodám?
Pracuji v editorech s technologiemi XHTML,HTML,CSS (popřípadě jQuery), projekt dodávám jako celek
ve validní a optimalizované podobě pro nejpoužívanější webové prohlížeče.

Opravdu je to zadarmo? Fakt nic nechci?
Ano, vzhledem k tomu, že jsem student by bylo problémem řešit takto malé finanční částky, kódeřina mě
baví, a proto Vám to údělám "zadáčo,grátis,free" - zadarmo. Pokud byste však vermomocí byli proti nebo
nemohli usnout je možnost zaplatit nebo pozvat mě na kurz, zaměřený na webové stránky, webdeveloperství,
internetovou problematiku, vývoj stránek v jazycích HTML,PHP nebo v dalších jako JS, SQL. Jak říkám, to jen, kdyby
jste v podobném oboru byli nebo ho měli ve své blízkosti. Jsem takový kurz si ochoten zaplatit i sám.

Odkaz v patičce?
Ano, ten chci.

Proč to dělám?
Zkušenost, zábava, zabití času při mnohdy nudné hodině. - Ano, jsem student.

Jsou projekty, které odmítám kódovat?
Ano... Odmítám kódovat gaming klany, kluby apod., dále pak projekty, které pro mě nemají budoucnost nebo se mi zdají
zbytečné a nesmyslné. Poslední podmínkou je, že musíte mít zajištěn hosting a doménu II. řádu.

Kontakt na mě?
Můžete využít více kontaktů, ale nejradši budu, když mi nejprve napíšete na email - milankubik@centrum.cz a pokud
projekt příjmu, domluvíme se na ICQ. Pro netrpělivky - 441908804 (QIP)

Mám mnoholeté zkušenosti s kódováním, programováním menších i o poznání větších projektů. Těším se na budoucí spolupráci. :-)

PS: kódování z .psd návrhů není problém.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Podělte se prosím o své zkušenosti s touto kategorií Věnujte pozornost pravidlům. Zejména:
• Máte-li zájem o tuto nabídku/poptávku, využijte uvedený kontakt, nepište do diskuse.
• Držte se tématu.
  • Nepoučujte.