Autor Zpráva
nextin
Profil *
Hledám programátora pro navržení jednoduché databáze (MySql) a její zobrazení v php + systém hodnocení (bude asi zapotřebí i znalost kódování, kvůli grafice) (je výhoda pokud umíte vkládat php kód na flash pozadí, pokud ne tak to zas tak nevadí)
Pro názornost jsem udělal jednoduchý návrh, jak by se asi měla ve výsledku DB zobrazovat (dole jsou odkazy pro lepší názornost):



Jsem student a tuto cestu jsem si vybral, protože už to na mě bylo složité a nechtěl jsem se prokousávat internetem.

S cenou nemám zkušenosti, proto ji navrhněte Vy, snad se vejde do mého kapesného :D

Pro další postup mě konkaktujte na: dvojoko zavináč volny cz

Detailnější seznámení s projektem
(to co je okolo obdelníkového bílého pole je již vytvořeno)

stránka s výsledky - http://www.nextin.eu/vypis.swf
Rozkliknutá stránka s obsahem (zde jde pouze o hodnocení) - http://www.nextin.eu/obsah.swf
(jde to zvětšit pravým kliknutím)

Stránka s výsledky
- Šířka 855px Výška 899px
- 6 řádků o výšce 130px
- V 1 řádku zobrazit: obrázek (s hypertextovým odkazem na stránku); nadpis (také s hypertextovým odkazem na stránku);popis; datum vložení; hodnocení
- Písmo arial black (velikost 12 a 14) barvy: černá,světle šedivá a #FB7C7C
- Pokud je řádků víc jak 6, tak se dole u stránky zobrazí možnost přejít na další stránku (aktivní stránka bude odlišená jinou barvou)
- Možnost seřazení výsledků (řádků) podle: Datum nahrání a Hodnocení (sestupně; vzestupně) (jedna aktivní šipka bude zbarvená jinou barvou)
- Při najetí na řádek kurzorem se změní barva pozadí řádku a barva ohraničení obrázku

Hodnocení
- 5 čtverečků
- Výplň čtverečků bude ukazovat jaké je hodnocení
- Zobrazit číslo v rozmezí 0-5 podle toho jak lidé hodnotili
- Zobrazit kolik lidí hodnotilo
- Hodnotit se bude na rozkliknuté stránce s obsahem (na výpisu se bude hodnocení pouze zobrazovat)

Děkuji za seznámení se s projektem, můj kontakt: dvojoko zavináč volny cz
Str4wberry
Profil