Autor Zpráva
Fit
Profil *
Ahoj,
mám jedno staré "zakonzervované" fórum na systému miniBB, které už mám na webu k dispozici pouze pro čtení příspěvků (odmazal jsem formuláře pro psaní dalších příspěvků, jelikož jsem udělal nové fórum na phpBB). Odkaz na staré fórum miniBB zde: www.forum.lovkapra.com

A teď k problému. Přecházel jsem z hostingu Pipni k Wedos. Na původním hostingu všechno fungovalo správně. Už mi to běželo někdy o roku 2005 a web byl v kódování iso-8859-2, ovšem databáze asi win-1250, přesto to fungovalo (nerozumím tomu, nejsem programátor a dnes dělám všechno v utf-8 a nikdy jsem neměl takový problém, vyznám se jen v phpBB a Wordpressu). Když jsem vyexportoval databázi miniBB a nahrál na nový hosting, tak se mi tam zobrazuje rozhozená diakrtika.

Ještě bych dodal, že jsem už nějaké lidi oslovil a že mi systém upravili do utf-8, asi do toho nějak převáděli i tu databázi, nicméně opravilo se jen něco a nefungují mi znaky "š" a "ž" uvnitř příspěvků a tuším i u názvů témat. Viz. třeba zde ukázka: www.forum.lovkapra.com/index.php?action=vthread&forum=4&topic=170

Byl by někdo schopný to nějak upravit? Kdyžtak mám k dispozici i původní export databáze + původní soubory, kdy mi to fungovalo správně. Nebo můžu poskytnout současnou databázi + soubory. Jsem student, ale kdyžtak se nějak přiměřeně finančně odměním... Případně mohu poskytnout nějaký zpětný odkaz za odměnu (mám více webů).

Chodí mi tam lidi z vyhledávačů a je mi líto všechno smazat..., tak se chci zeptat, zda by si s tím někdo dokázal poradit? Jde mi jen o to spravení té diakritiky, aby se to dalo číst.

Díky moc.

Kontakt: info(at)lovkapra.com
wedos
Profil
Dobrý den,
nepomohlo by Vám tohle:
http://kb.wedos.com/a/203/mysql-kodovani.html
?
Fit
Profil *
!!!PROBLÉM VYŘEŠEN, UŽ NENÍ AKTUÁLNÍ!!!