Autor Zpráva
Marian Matys
Profil
Plánujeme vlastní systém pro evidenci servisních/reklamačních zásilek (RMA)

- možnost zadávání zakázek z několika zdrojů (zákazník na přímo / obchod / servis)
- statusy k zakázkám
- evidence aktuálního umístění položky
- emailové notifikace
- hlídání zákonných limitů
- po uzavření případu výstup na web (kvůli SEO, zákazníci často hledají řešení svého podobného problému, takto od lidí získáme přirozené longtailové výrazy)
- napojení na prestashop - našeptávač pro název produktu + login shodný se systémem v Prestě

Při dobré spolupráci ji bude možno dlouhodobě prodloužit na mnoho dalších plánovaných produktů.

Prosím o přibližný cenový návrh + časový fond + reference.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Podělte se prosím o své zkušenosti s touto kategorií Věnujte pozornost pravidlům. Zejména:
• Máte-li zájem o tuto nabídku/poptávku, využijte uvedený kontakt, nepište do diskuse.
• Držte se tématu.
  • Nepoučujte.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: