Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Marian Matys Profil |
#1 · Zasláno: 26. 9. 2013, 19:48:35
Plánujeme vlastní systém pro evidenci servisních/reklamačních zásilek (RMA)
- možnost zadávání zakázek z několika zdrojů (zákazník na přímo / obchod / servis) - statusy k zakázkám - evidence aktuálního umístění položky - emailové notifikace - hlídání zákonných limitů - po uzavření případu výstup na web (kvůli SEO, zákazníci často hledají řešení svého podobného problému, takto od lidí získáme přirozené longtailové výrazy) - napojení na prestashop - našeptávač pro název produktu + login shodný se systémem v Prestě Při dobré spolupráci ji bude možno dlouhodobě prodloužit na mnoho dalších plánovaných produktů. Prosím o přibližný cenový návrh + časový fond + reference. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0