Autor Zpráva
m.zub27@gmail.com
Profil *
Ahoj,

jsem student Vš a potřebuji si trochu vylepšit portfolio a přidat reference. Proto nabízím
vytvoření www stránek na míru a to za velice výhodnou cenu, oproti velkým firmám.

Co ode mne můžete čekat?
- Konzultace zdarma, nejlépe přes facebook, skype nebo email, případně možno domluvit i schůzku
- Na základě konzultace vám vytvořím návrh vaší stránky ve photoshopu, a pošlu vám návrhy ve formě obrázku
- V důsledku vaší reakce, bude podle vašich námitek návrh upraven
- Následně bude stránka nakodována a nahrána na vámi zvolený hosting, ohledně koupi domény a webhostingu
vám poradím, jak a jaký hosting a doménu koupit, nahrání stránek na hosting a zajištění bezchybného chodu, poté zajistím já.

Co očekávám já od vás?
- Solidní jednání
- Informace (o čem stránky mají být, co mají stránky splňovat atd.)
- Nejlépe jednoznačnost v požadavcích na web

Co bude vytvořený web splňovat?
- Bude přehledný, user friendly
- Web bude plně validní, což znamená že s kvalitním SEO, které také poskytnu
bude mít váš web, o dost větší výhodu před konkurenčními weby ve vyhledávání.

Kolik vás mé služby budou stát?

1) Verze webu typu,portfolia, os. stránek, malých firem, restaurace bez redakčního systému

- Vytvoření návrhu webu 200Kč, v případě že máte logo nebo logotyp, které bude na webu použito
- V případě že chcete vytvořit i logo, logotyp pro vaší činnost nebo osobu tak bude cena 400kč

-Nakodování webu 200kč
-V případě, že chcete mít i mobilní verzi webu tak 300kč

-Jazyková verze 100kč (Nedělám překlady, nutno dodat přeložené texty)

Celková cena: 400Kč - 800Kč
Pro srovnání cena It firem: 1500-5000Kč



2) Verze webu typu: portfolia, os. stránek, malých firem, restaurace, s redakčním systémem (Možno upravovat online vaše stránky např. přidávat fotky, měnit jídelníček)

- Vytvoření návrhu webu 200Kč, v případě že máte logo nebo logotyp, které bude na webu použito