Autor Zpráva
ptcnadruhou
Profil
Dobrý den potřeboval bych napsat a vytvořit 2 php scripty..
1 stírací los.php Pro své stránky..Nikde ho nemůžu najít. Viz Obrázek surf-nadruhou.eu/indexe2.png
Los se setře a pod ním bude výhra.
2. kolo štěstí csript.php Pro své stránky..Viz obrázek surf-nadruhou.eu/indexe.png
Tento JavaScript jsem našel ale nevím jak vytvořit tabulku msql + podmínku že každý člen by měl pouze 5 pokusů.

email:klikackaeu@email.cz

Moderátor Davex: Z titulku „kolo štěstí a stírací los“ nešlo rozpoznat, zda jde o nabídku/poptávku, příště na to nezapomeň.
ptcnadruhou
Profil
ptcnadruhou:


Kolo štěstí bych měl.

Tady je script...Potřebuji jenom vytvořit podmínky na 5 pokusů denně+vytvořit databázy msql snad to někomu pomůže my pomoc

<!--[if IE]><script type="text/javascript" src="/sites/default/files/1010/source/excanvas.js"></script><![endif]-->
<input type="button" value="spin" onclick="spin();" style="float: left;" />
<canvas id="wheelcanvas" width="500" height="500"></canvas>
<script type="application/javascript">
  var colors = ["#B8D430", "#3AB745", "#029990", "#3501CB",
               "#2E2C75", "#673A7E", "#CC0071", "#F80120",
               "#F35B20", "#FB9A00", "#FFCC00", "#FEF200"];
  var restaraunts = ["10", "20", "50", "100",
                     "1000", "80", "500", "5",
                     "18", "10000", "60", "0"];
  
  var startAngle = 0;
  var arc = Math.PI / 6;
  var spinTimeout = null;
  
  var spinArcStart = 10;
  var spinTime = 0;
  var spinTimeTotal = 0;
  
  var ctx;
  
  function draw() {
    drawRouletteWheel();
  }
  
  function drawRouletteWheel() {
    var canvas = document.getElementById("wheelcanvas");
    if (canvas.getContext) {
      var outsideRadius = 200;
      var textRadius = 160;
      var insideRadius = 125;
      
      ctx = canvas.getContext("2d");
      ctx.clearRect(0,0,500,500);
      
      
      ctx.strokeStyle = "black";
      ctx.lineWidth = 2;
      
      ctx.font = 'bold 12px sans-serif';
      
      for(var i = 0; i < 12; i++) {
        var angle = startAngle + i * arc;
        ctx.fillStyle = colors[i];
        
        ctx.beginPath();
        ctx.arc(250, 250, outsideRadius, angle, angle + arc, false);
        ctx.arc(250, 250, insideRadius, angle + arc, angle, true);
        ctx.stroke();
        ctx.fill();
        
        ctx.save();
        ctx.shadowOffsetX = -1;
        ctx.shadowOffsetY = -1;
        ctx.shadowBlur    = 0;
        ctx.shadowColor   = "rgb(220,220,220)";
        ctx.fillStyle = "black";
        ctx.translate(250 + Math.cos(angle + arc / 2) * textRadius, 250 + Math.sin(angle + arc / 2) * textRadius);
        ctx.rotate(angle + arc / 2 + Math.PI / 2);
        var text = restaraunts[i];
        ctx.fillText(text, -ctx.measureText(text).width / 2, 0);
        ctx.restore();
      } 
      
      //Arrow
      ctx.fillStyle = "black";
      ctx.beginPath();
      ctx.moveTo(250 - 4, 250 - (outsideRadius + 5));
      ctx.lineTo(250 + 4, 250 - (outsideRadius + 5));
      ctx.lineTo(250 + 4, 250 - (outsideRadius - 5));
      ctx.lineTo(250 + 9, 250 - (outsideRadius - 5));
      ctx.lineTo(250 + 0, 250 - (outsideRadius - 13));
      ctx.lineTo(250 - 9, 250 - (outsideRadius - 5));
      ctx.lineTo(250 - 4, 250 - (outsideRadius - 5));
      ctx.lineTo(250 - 4, 250 - (outsideRadius + 5));
      ctx.fill();
    }
  }
  
  function spin() {
    spinAngleStart = Math.random() * 10 + 10;
    spinTime = 0;
    spinTimeTotal = Math.random() * 3 + 4 * 1000;
    rotateWheel();
  }
  
  function rotateWheel() {
    spinTime += 30;
    if(spinTime >= spinTimeTotal) {
      stopRotateWheel();
      return;
    }
    var spinAngle = spinAngleStart - easeOut(spinTime, 0, spinAngleStart, spinTimeTotal);
    startAngle += (spinAngle * Math.PI / 180);
    drawRouletteWheel();
    spinTimeout = setTimeout('rotateWheel()', 30);
  }
  
  function stopRotateWheel() {
    clearTimeout(spinTimeout);
    var degrees = startAngle * 180 / Math.PI + 90;
    var arcd = arc * 180 / Math.PI;
    var index = Math.floor((360 - degrees % 360) / arcd);
    ctx.save();
    ctx.font = 'bold 30px sans-serif';
    var text = restaraunts[index]
    ctx.fillText(text, 250 - ctx.measureText(text).width / 2, 250 + 10);
    ctx.restore();
  }
  
  function easeOut(t, b, c, d) {
    var ts = (t/=d)*t;
    var tc = ts*t;
    return b+c*(tc + -3*ts + 3*t);
  }
  
  draw();
</script>

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Podělte se prosím o své zkušenosti s touto kategorií Věnujte pozornost pravidlům. Zejména:
• Máte-li zájem o tuto nabídku/poptávku, využijte uvedený kontakt, nepište do diskuse.
• Držte se tématu.
  • Nepoučujte.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0