Autor Zpráva
Iva MC
Profil
Ahoj!
Převzala jsem jako naprostý laik a amatér webové stránky mateřského centra (www.mc-maj.com), protože jsem jako jedna z mála tam aspoň věděla, co to je HTML. Byly vytvořeny ve Front Page a i já je v FP správcuju. Nemám dost času a abych pravdu řekla ani psychických sil se naučit HTML v dohledné době natolik dobře, abych je předělala podle svých představ - považuju je za dost děsné. Horko těžko jsem je vykopala z jakési obsahové bídy, o grafice nebo moderním webu ale doteď vůbec nemůže být řeč. Navíc protože jsou dělané ve Front Page, tak nás poskytovatel hostingu (který je pro nás jako neziskovku důležitý, protože nám poskytuje dobrý hosting zdarma) upozornil, že už brzy na jeho serveru nepojedou, protože jeho server soubory vytvořené ve FP nebude podporovat.
Problém je v čase. Věřím, že jsem schopná, když se tomu budu věnovat, se za rok nebo dva HTML na slušné úrovni naučit, ale v té době by nás na internetu reprezentovalo cosi, co se mi nelíbí. Proto hledám pomoc tady; mezi maminkami v MC jsou průměrné znalosti práce s PC někde u vyzvednutí emailové pošty a žádného dobrovolníka se mi nepodařilo najít.
Pokud by se našel někdo, kdo by byl ochoten pro nás udělat nový web, jsem k dispozici na emailu iva.tecka.cz@seznam.cz
Díky, ahoj Iva.
ax123
Profil
zdrojak neni tak strasnej, oprava do rozumejsi podoby by nemusela trvat nijak zvlast dlouho
Radek Hrabůvka
Profil
... nás poskytovatel hostingu ... ... ... upozornil, že už brzy na jeho serveru nepojedou, protože jeho server soubory vytvořené ve FP nebude podporovat.
Je jedno (hostingu), v čem jsou stránky vytvořené, ale asi tím mělo být řečeno, že nebudou podporovány "FrontPage Extensions", např. pro posílání stránek na web. Není problém posílat stránky standardně pomocí FTP.
http://www.jakpsatweb.cz/publikovani.html#ftp
Iva MC
Profil