Autor Zpráva
Kos
Profil *
Sháním nějakého PHP nadšence, pro kterého by nemusel být můj požadavek velký problém.

Finance: Co se týká finanční odměny, tak vzhledem k tomu, že jsem chudý student, ocenil bych minimalizaci nákladů, nejlépe zdarma. Snad to není bláhové :o) Člověk nikdy neví. Už jsem se přesvědčil, že jsou i takový mezi námi.

Termin: Nijak zvlast to nespech, ale kdyby to bylo do 14 dni, bylo by to super. Ale zas tak dulezity to neni.

Na webu už mám FORUM, které pracuje na stejnem principu, ktere ocekavam i od tohoto. Na základě kterého by se to možná dalo předělat (pokud to neni jednodussi dělat od začátku) - každopádně princip funkčnosti by byl stejný jak u toho fora - PHP kody FORA bych mohl zaslat

Ve zkratce o co se jedná:

1) formulár na ukládání dat do databáze
2) formulář na administraci databáze
3) PHP na zobrazovaní "příspěvků" z databáze (HTML vystup mam hotovy - listovalo by se v nem po 3 prispevcich)
4) databaze by mela cca 9 sloupcu (ID, Datum, Autor, Prispevek, ....)
5) administrace by mela umoznovat mazani prispevku a modifikaci dat z jednotlivych prispevku (jen nekterych sloupcu)
6) web mam na free hostingu, takze mam narok jen na 1 DTB, takze by bylo potreba, aby se to ukladalo do stejne databaze jako Forum, ale do jine tabulky + aby se to vzajemne "netlouklo"

Pujde tedy o to, ze na urcite strance bude formular, ve kterem bude nutno vyplnit vsechny pole, a pote se prispevek ulozi do databaze. Z te se bude natahovat na web klasicky na zobrazení příspěvků, které se budou zobrazovat po třech a bude se mezi nimi moci listovat. A samozrejme formular na administraci.

Vím, že je to taková PHP klasika, kterou z Vás umí každý druhý, ale já mezi ně bohužel nepatřím :o( . Moc by mi pomohlo, kdybyste mi s tím pomohli. PHP kody - FORUM - rad zaslu. Je to asi 5 PHP souboru.

Snad jsem na nic nezapomněl... detaily kdyžtak dovysvětlím

Díky moc

jakH@seznam.cz
Kos
Profil *
... počítám tak max. do 500Kč

Díky
Marcus Flintus
Profil *