Autor Zpráva
matthewXY
Profil *
vytvaram uplne jednoduchu staticku html stranku, no potreboval by som do nej zakomponovat formular (php script), pomocou ktoreho by sa dali posielat peniaze z lubovolneho e-gold uctu na ten moj. Pre toho kto sa v tomto vyzna a chce mi pomoct ponukam plnohodnotnu SD kartu 256 MB, (som student a peniaze nemam.. teda mam ale len necelych sto korun :P )
Teda takto potreboval by som na moj web dat formular, ktory by obsahoval polia, do ktorych by sa zadala
-suma, ktoru chce uzivatel odoslat, dalej
-pole do ktoreho by vyplnil e-mail,
-pole do do ktoreho by sa zadal cislo e-gold uctu a
-ak by to chcel odoslat musel by zaskrtnut suhlas s pravidlami systemu.
Minimalne by sa dalo odoslať $5 maximalne $1000. Po kliknuti na tlacidlo POTVRDIT by uzivatelovi naskocila stranka e-goldu, v ktorej by uz len vyplnil svoje e-gold heslo a peniaze by odoslal. Po odoslani by mu prisiel na jeho adresu mail, o tom ze vlozil peniaze do systemu, kedy a kolko. Je to popisane na tejto stranke. Ja sa v PHP vobec nevyznam, cize to nechavam na niekoho, kto nebude odomna potrebovat radu. Zhruba takto. Sorry ze to tu takto rozpisujem, ale nechce sa mi to pisat kazdemu zvlast. Ak ma niekto zaujem, prosim ozvite sa na martinbrejka@zoznam.sk, dohdneme sa podrobnejsie. V nedelu by som chcel stranky spustit, cize casu mi neostava vela.

Dakujem za pozornost a prajem pekny den :)
HeWeR
matthewXY
Co tedy nabízíš (smím-li se zeptat)? 100 Kč?
matthewXY
Profil *
no uz sa mi niekto ozval, ale v ponuke bola SD karta 256 MB :)
Retal
Nechceš si tam dát prostou a jednoduchou ikonku od PayPalu, když už teď můžou přijímat platby i Češi?
Anonymní
Profil *
cesi nemuzou prijimat platby zatim ;) jen platit. este stale to neni ready
Retal
Můžou, od včerejška.
Anonymní
Profil *
stale nefunguje.. ad support@paypal.com - napis jim mail... odpovi ti, ze to jeste neni ready
Retal
Proč bych jim psal? Vyzkoušej si to sám. :)
Anonymní
Profil *