« 1 2 3 »
Autor Zpráva
Halda
Profil
Jsem student z Brna a hledám nějakou stálejší spolupráci s někým kdo bude spolehlivý, zkušený anebo klidně v nějakém týmu a bude mi moct poskytnout za moje služby peníze ( něco jiného po dohodě).
Umím:
(x)html 5/5
css 4/5
design 3,5/5 (ale v něm se nejrychleji zlepšuji)
php 0,5/5
SQL 0/5
Referencí zatím moct nemám ale to co mám Vám zašlu po domluvě když budete mít zájem.
e-mail: m.halik@centrum.cz
ICQ: 298-299-941
anonym
Profil *
Zvládl by jsi implentaci redakčního systému dle vlastního výběru do již hotového nakódováneho návrhu?
quinux
Profil
Halda
Referencí zatím moct nemám ale to co mám Vám zašlu po domluvě když budete mít zájem.
Předveď je hned tady. Je tu spousta nabídek, myslíš, že potencionální zákazníci mají čas psát všem? ;)
marvas
Profil
Ty si myslíš o seve, že vieš CSS z 80%! A prečo potom neovládaš takéto jednoduché veci?

Ako povedal quinux vytiahni nejaké svoje referencie, že môžme pozerať tvoj XHTML kód, keď ho ovládaš na 100%.
Halda
Profil
Marvas: stará karta kámo, radši si víc spřístupni stránky.
Quinix: Kdybych sháněl klasického zákazníka tak je předvedu, ale teď mám k tomu své důvody pls toto už neřešte, ten kdo má opravdu zájem se podle mě ozve. :)
Halda
Profil
a ještě Marvas 5/5 = 80%-100% atd. nebudu ti to tu celé vypisovat :P
Yrrah
Profil
A co je tohle?
www.halda.unas.cz

To není reference? Já bych řekl, že jo. Není co dodat...
Halda
Profil
Není, to je moje hodně stará zchátralá stránka o kterou nepečuju skoro rok:( a od té doby jsem se hodně zlepšil nebo se snad člověk nemůže nic naučit za rok? když už má i trochu víc než základy? a nebojte už nepoužívám tabulkový layout ani rámcový(anebo že by:))))

P.S. tu stránku chci v budoucnu aktualizovat až ji aktualiznu tak vám dám klidně vědět:)
MichalekII
Profil *
hodně stará zchátralá stránka o kterou nepečuju skoro rok