Autor Zpráva
Gekon
Profil
Zdravím,
jelikož si s PHP ani MySQL absolutně nerozumím, rád bych někomu zajistil zajímavou referenci a nějakou tu drobnou finanční odměnu. O co se jedná?

1.) Přihlášení, možnost editace svých údajů, nahrání fotky k profilu.
2.) Možnost stahování jistých souborů pouze po přihlášení.
3.) PHP jednoduchá fotogalerie s náhledy.

Jedná se o nekomerční web, takže nemohu nabídnout příliš velkou finanční odměnu. Kdyby se našel někdo, kdo by to byl ochoten udělat pouze za odkaz v patičce, popř. logu, byl bych rád. Taky mohu poskytnout místo na mém webu. Doména 3.řádu, 200 MB, PHP4, MySQL, mail.

Štěpán
Kcko
Profil
Pokud se jedna o ty dynamicke veci tak poskytnu .. celou grafiku a skladani html sablony bych urcite nedelal.
Jakub Kulhan
Profil *
Možná bych to vzal. Jsem v podstatě začátečník nic takového jsem ještě nedělal, ale zdá se mi, že by to šlo. Kontakt na jakub.kulhan@seznam.cz
koudi
Profil
Gekon
Jé, až teď sem si všim, že to je tvoje žádost :). Na zpracování celýho projektu čas mít určitě nebudu, ale kdyby pak tvuj člověk měl nějaký problémy, ať se mi klidně ozve, zkusim poradit.
Ale jen že seš to ty :).
Gekon
Profil
koudi
Pche, taková protekce:) Díky za nabídku. Mimochodem co s tím pivem? Tenhle týden budeš mít čas?
Venca Černík
Profil
Gekon
hele, nedělal jsem už pro tebe něco podobnýho?
Gekon
Profil
Venca Černík
Jak jsi to uhodl? :)
Mistr
Profil
Gekon
Mimochodem co s tím pivem? Tenhle týden budeš mít čas?
Snad ve čtvrtek, ne?
Rady Pala
Profil *
vyskusaj moj CMS system Mojatrieda . Nemá to síce všetko čo chces ale je to FREE. za dalsie veci(fotogalériu) by stacila odmena(cca 500-1000 SK).
koudi
Profil
Gekon
Tenhle týden budeš mít čas?

Jo, snad by to šlo.

Mistr
Snad ve čtvrtek, ne?

To víš, my budeme ještě trochu soukromničit :). Jestli chceš, můžeš se přidat.
Mistr
Profil
koudi
Jestli chceš, můžeš se přidat.
Díky za pozvání.
Bhu
Profil
Už to asi neplatí, co?
zazanek
Profil *