Autor Zpráva
davids
Profil
Pokusím se udělat web zadarmo, pokud to nebude nic složitého (pouze html) pomůžu i designem. Jsem začátečník a nemám co dělat. Díky David kontakt ICQ:301198110, E-MAIL: davids9080@seznam.cz
ronnie
Profil
Hezke, kez by takovych bylo vice;)
davids
Profil
Tak máš zájem? ;-)
ronnie
Profil
Zajem ne, stranky umim delat. Mno ale kdyby se jednalo o hodne zajimavy projekt, tak bych se mozna pripojil...:)
davids
Profil
Dám ti vedet.
davids
Profil
Opravdu nemáte nikdo zájem?
ronnie
Profil
Dej sem nejake refernce, at vime, jak na tom jses:)
davids
Profil
promin, ale nevim co tim myslis
Spikee
Profil
davids
Chceme vedieť, čo dokážeš vytvoriť :-)
Hanz
Profil
davids
No prostě odkazy na nějaké stránky co jsi už udělal abychom věděli jak na tom jsi.
davids
Profil
Nevím zatím se učím tak mi neco zadejte a uvidime. js mam na to momentalne cas. Jinak at mate predstavu jsem na zakladce v 8 tride.
ronnie
Profil
To je myslim uplne jedno, nedavno jsem videl kluka, ktery mohl chodit tak do 5, 6 tridy a vybiral si knihu na o tvorbe databazi...:)
Tak vytvor nejakou zajimavou stranku, staci jen uvodni, vlastni portfolio, neco o sobe, at to je v css a hod sem link.
davids
Profil
dobre zitra dopoledne to tu bude.
davids
Profil
maji tam byt i obrazky? nevim jake
davids
Profil
jo nechcete mi dat vase jmeno na skype? rad bych se vas jeste na par veci zeptal.
Spikee
Profil
davids
koho skype chceš?
Anonymní
Profil *
tvoje
davids
Profil
Promin neprihlasil jsem se tvoje skype.
Spikee
Profil
spikee1
davids
Profil
TO portfoli - nevím co bych tam dal - měl bych to tak na pul stranky!!!
Anonymní
Profil *
Vždyť udělej klidně stránku se slepými texty, když ještě nemáš vůbec nic co bys mohl světu sdělit ;-) Myslím, že v tomhle případě jde spíš o nápaditost, kód či design, o zajímavý obsah ani ne...
davids
Profil
dobre no ale nevim jak to dneska stihnu kvuli toho designu. slavim dneska narozky. ted jsem ti voloa proc jsi to nezvedl? ja mam na skype davids9080.
Spikee
Profil
davids