Autor Zpráva
Spider1209
Zdary.Kdo by měl zájem může si u mě objednat kompletní web. Zajistím doménu, hosting, grafiku, vytvořím kompletní web za pomocí HTML,PHP,CSS,MySQL,SEO... Na všem se dá domluvit a jelikož jsem student VŠ tak je to samozřejmě za rozumnou cenu...Takže pokud máte zájem, ozvěte se mi na některý z kontaktů. Samozřejmě se rád přiučím nové věci. Prosím místní "kritiky" aby se pozdrželi svých komentářů, hodnocení, výsměchů atd. Nejsem na to zvědavej!Normálním otázkám se nebráním, ale upřednostňuji kontakt po e-mailu či ICQ.

e-mail: r.salom@centrum.cz
web a reference: http://spider1209.wz.cz/omne.php

Těším se na spolupráci
Vladosik
Vytvor si aspon svoji vlastni stranku na portfolio... ( http://www.oswd.org/design/preview/id/3649 )
Romanticka
Prvni si udelej validni kod, kdyz ses tak na vysoke urovni v HTML :D
Railbot
Romanticka
že zrovna ty máš podobný pindy zapotřebí...
armin
2 411: nechte ho... at zboucha par veci a ma na pivicko :)

(2 = two / to, 4 = A, 1 = l ... 2 411 = To All [Pro Vsechny])
Dero
armin
Railbot
Romanticka

Zbytečné řeči si, prosím, nechte od cesty. V poslední době se především vy, víceméně pravidelní návštěvníci diskuse, chováte jako utržení ze řetězu. Nemyslete si, prosím, že se vás netýkají pravidla diskuse a případné postihy za jejich nedodržování.
Railbot
Bu bu bu. Já to myslel dobře. Polepšíme se, že pánové.
armin
Railbot: ano, slibuji ze se zdrzim svych abnormalnich komentaru s nulovym informacnim potencionalem, ktere vytvari informacni sum na zdejsim foru. Fakt to myslim vazne. Jen teda rad bych slysel od pana moderatora Dera - je myslis vhodne kdyz se clovek ktery se v dane problematice vubec neorientuje obrati na nekoho, a nevi ani co je to zac? Ja nechci zde nikoho urazet, co kdo umi neumi, ale myslim ze nektere prispevky jsou zde vysoce odvazne a spis bych rekl ze jako moderator bys je mel mazat automaticky a nevyhrozovat lidem co napisi k tomu svuj nazor. Ale je to fuk, ja uz zde nebudu nic komentovat.
habendorf