Autor Zpráva
Rej Jan
Profil *
Dobry den, zdravim tento vynikajici web.

Jsem 17ti lety student z prahy, studuji obor Informacni Technologie, s PC delam jaksi odmalicka.
Rad bych si vice-mene privydelal, ovsem vzhledem k tomu ze studuji a mam mnoho aktivit, asi nesezenu praci kam bych dochazel "jak se mi zlibi", proto hledam neco , kdy bych mohl pracovat doma... Dnes na netu prakticky nic solidniho nenajdu (nebo se mylim?), a znami take nic, takze jsem se pokusil se zde zeptat , jestli nekdo o necem nevi, ci nevi kde se optat..

Asi bych byl schopen pracovat s Photoshopem, AutoCadem, dale WWW, a tak.. Samozrejme klasicke prade, office ... Takove to od vseho trochu ale nic na 100% zatim, co si budem namlouvat.

Diky za pripadne odpovedi
Rej Jan
Profil *
zapomnel jsem napsat, ze jsem z prahy
skejtis
Profil
Mohl bys napsat presne co umis:)+reference
Rej Jan
Profil *
No reference.. z poslednich www napriklad www.cert.wz.cz ovsem tady maly hacek ikdy to relativne funguje, v dobe kdy jsem to zacal delat jsem jeste nepoznal moznosti CSS , takze je zde tabulkovy layout, kazdy nejak zacina tak prosim me za to nezabijejte :) V soucasne dobe predelavam relativne uspesne do CSS + komplet PHP snad to nejak vyjde..
Jinak je to tezko rict, prekreslim vykres, upravim fotky toto se spatne definuje.
Ja spis jestli je nejaka nabidka nekde, a ja proste umim/neumim :(
Rej Jan
Profil *
jo a jeste bych mel ovladat pinnacle studio + liquid napriklad..
Rej Jan
Profil *
Jeste jsem uplne zapomel na rychlovku (zadani= 2dny rychle levne) www.grygarreality.cz (rovnez tabulky, starsi nez cert).. Vzhledem k zadani a celkove informacni hodnote co mi byla zadana... no posudte sami.
Nema cenu se nejak prehodnocovat, rad bych treba vytvoril nejake ne zrovna slozite www (slozite=redakcni system napr), abych ziskal dalsi zkusenosti + finance. Tvorba webu neni samozrejme podminkou.