Autor Zpráva
misspaja
Profil *
Dobrý den, hledám někoho , kdo mi poradí jak vylepšit mojí stránku, začala jsem s tím někdy v polovině června, úspěch mám, jak jde vidět z náštěvnosti a odkazů.Jsem amatérka, ale něco se mi povedlo, ale ještě to není ono. Jedná se mi hlavně o vzhled, o obsah o ten se postarám sama.-) Pozadí co tam mám , to se mi líbí, ale chtělo by to vylepšit nějakou formu designu...či css, nevím moc to mu nerozumím, já vím byly jsem několikrát na webech jak se to dělá, ale bohužel, stále to není ono....proto hledám někoho kdo by my s tím pomohl, není problém pak výměnný baner , nebo též mé rady. s pozdravem PAULA , mé stránky jsou http://misspaja.sblog.cz email misspaja@seznam.cz

— Moderátor (S): Přesunuto ze sekce CSS. —
grimword
Profil
uprimne receno je to spatne cele, vcetne pozadi - zkus se podivat po nejake sablone (jsou zadarmo ke stazeni) - staci zadat do googlu "free templates" - jakoukoliv najdes a pouzijes bude krokem vpred
aailyyn
Profil *
Tohle nebude jen v designu. Jestli máš návštěvnost, buď spokojená, to je hlavní, každé zboží má svého kupce, neumíš-li udělat design, nech si jej udělat "na zakázku" od nějaké dívčiny na sblogu, nabízí jich tam toto dost. Obávám se, že tady se pohybuje trochu jiná liga webtvůrců, od kterých neuslyšíš nic jinýho než "blogísek, smazat, špatně, tohle ne, začni se učit html a css"
Nox
Profil
od kterých neuslyšíš nic jinýho než "blogísek, smazat, špatně, tohle ne, začni se učit html a css"
Samozřejmě, jinak by to tu celé postrádalo smysl:)
misspaja
Profil *
ahojky všem dobře dobře, a další otázka, musela bych smazat všechno i v četně článků???????
M
Profil *
clanky si skopiruj do wordu, uloz na HDD. Poziadaj niekoho aby ti nainstalovat na web Wordpress, supnite tam free sablonu a clanky si nahadz naspet. Urcite sa niekto najde kto to vie s Wordpressom aj zdarma alebo za par koruniek..
Dranel
Profil
misspaja