Autor Zpráva
MilanKubik
Profil *
Dobrý den všem čtenářům tohoto článku.

Jsem majitel a administrátor nově začínající on-line strategické hry na téma 2.světová válka. Bohužel programuji jenom já a jeden velmi schopný programátor. Hosting a doménu již máme zaplacenou zajištěnou. Z celkového vývoje hry je hotovo zhruba 40%.

Jelikož této hře věnuji opravdové maximu svého volného času a denno denně píšu o nějaké sponzorství tak najít pomoc nemůžu. Už nevím kde jinde vyzvat Váš , zkušené programátory a zažádat o pomoc při vývoji. Nebude to lehká cesta a ani nijak krátká (i když už bude kratší).

Nemám nárok na nějaké pracovní ohodnocení jsem přeci jenom student, který je prostě zaujmut programováním a chtěl bych konečně do světa proniknout s dobrou strategií. V týmu zatim máme 2 professionální designery, koordinátora vývoje, programátora a historika. Obsazení admin teamu není problém.

Pro lidi, kteří si při čtení tohoto článku říkají : áááá kokůtek co si potřebuje zviditelnit jméno a chce, aby to za něj někdo udělal. Jste na omylu. A dokážu Vám to jedině kontaktováním mě na emailu nebo na ICQ - ve footeru článku.

Nebudu zde zveřejňovat adresu stránek. Zatím mohu říct jen to, že je design je kreativní a v našem vlastnictví. Používáme naše věci a máme i vektorové grafiky.

Děkuji všem kdo mi dal 5 minut a tento článek si přečetl. Příjmeme jakou koliv podporu včetně kritiky, za kterou se samozřejmně pídíme.

ICQ - 441908804 . Dangerous93@centrum.cz

Děkuji všem
ninja
Profil
Doporucuji vam dopsat jeste nasledujici:

1. Jake prace konkretne poptavate (PHP/ASP/Java/JS/C/Ruby/SQL programator, koder, grafik, tester, datlovac, atd).

2. V jakem rozsahu a nasazeni si predstavujete praci.

3. Jste nejak geograficky orientovani?

4. Jaka je sance na nejakou formu odmeny pro pracovnika, byt treba v budoucnu.
Majkl578
Profil