Autor Zpráva
Malicky.eu
Profil *
Nabízím tvorbu průměrných webových aplikací v serverovém jazyce PHP. Celkem na obstojné úrovni ovládám i MySQL. Zvládám úspěšně zvalidovat xHTML, HTML. Implementace AJAXu je téměř samozřejmostí. Využití JAVY pro nějaké základní funkce taktéž. SEO na základní úrovni linkbuildink, validace, registrace do katalogů a další základ.

Jsem student 18let, na práci je ve večerních hodinách času dost, nebudu se bránit ani třeba administrováním nějakého webu a pod.

Ovládám:
PHP 4/5
MySQL 4/5
xHTML, HTML
CSS
AJAX
JAVA

Zkušenosti mám s:
Instalace linux web serveru
Instalace linux email serveru
Instalace windows web serveru
Instalace windows MySQL serveru
Instalace windows FTP serveru
Instalace windows Email serveru
Zkušenost se vzdálenou plochou a SSH
Parsování cizích stránek
Redakční systémy
OpenSource CMS
Ankety, vlastní fóra, blokování uživatelů
Práce s .htaccess

Bohužel mám zkušenost, že lidi nabízí dobré peníze za kvalitní projekty, ale většinou neplatí. Tato zkušenost mě donutila k pobírání nějaké zálohy před započetím práce.

Můj poslední a jediný doposud funkční projekt je: http://ok-bet.com, který jsem přestal spravovat kvuli naprosté neschopnosti vlastníka o vyplacení za odvedenou práci. Upozorňuji, že web není dokončený, protože nebyly dodrženy smluvní podmínky. Není dokonečna ani optimalizace a ani SEO.

Kontakty
ICQ: 273589688
Email: info@malicky.eu
Web: www.malicky.eu

Mobil dám pouze zájemcům o tvorbu webu.
pavelmu
Profil
Rad by som sa k tomuto vyjadril: Všetky provízie za tento projekt boli vyplatene, i provizie ktore boli uctovane navyse , Moja neschopnost bola cca 15 dni meskanie výplata provizii . Provizie su vyplatene projekt nedokonceny dovod pokazena zakladna doska zo strany programatora . Neviem preco su tu pouzite nepravdive veci

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Podělte se prosím o své zkušenosti s touto kategorií Věnujte pozornost pravidlům. Zejména: