Autor Zpráva
totcmd
Profil
Jmenuji se Martin (totcmd) a jsem občasný amatérský překladatel SW. Před cca dvěma lety jsme se s kolegou namočili do oficiálního překladu rozhraní programu Total Commander a jeho nápovědy. U tohoto programu i nápovědy aktuálně probíhá rozsáhlá aktualizace, tak aktualizujeme i jeho "českou verzi".

S původním HTML kódem pro českou nápovědu mi pomáhal Petroff, za což mu patří mé velké díky. Bohužel nemá aktuálně vůbec čas.

Základy HTML i CSS relativně umím. Běžný HTML kód (bez DIV) píšu z ruky. Bohužel, jak se do kódu připlete zmíněný DIV začíná u mě jít do tuhého. S CSS jsem na tom velmi podobně - jednoduchou editaci zvládám, ale nic víc.

O co jde?
V původním HTML máme použit JavaScript (ten neovládám vůbec), který měl v HTML na starosti fixní hlavičku s navigací, hlavním nadpisem a tlačítky: Index, Zpět a Vpřed (tlačítka slouží k procházení nápovědy po tématech). (U HTML kompilovaného do *.CHM, který zobrazuje IE to jinak nešlo.) Když jsem původní kód upravil pro WWW verzi, použitý JavaScript začal tropit neplechu v prohlížečích typu Firefox, Opera,... při scrolování.

Protože dnes již všechny nejnovější prohlížeče podporují "position: fixed;" chci překopat základní layout nápovědy tak, aby tam již žádný JavaScript nebyl.
Navíc chci udělat jen jednu verzi nápovědy, která bude mít dva CSS soubory. Jedno CSSko pro kompilovanou verzi (CHM) a druhé pro WWW verzi.
Je to pro mě relativně dost důležité, protože nápověda má lehce přes 200 (html) souborů a editovat je všechny dvakrát při jakékoliv změně (jednou pro web. verzi a jednou pro kompilaci do CHM) je fakt dost náročný způsob aktualizace :-(.

Vše děláme zadarmo, tak lepší cenu než děkuji a zmínku o své účasti na "kódování" nápovědy ze mě (nás) bohužel nevyrazíte. ;-)

PS
Skutečně se mi jedná "jen" o funkční HTML/CSS šablonu + sem tam radu. Otrockou práci (editovat všechny HTML soubory) zvládnu sám.

Díky a zdravím

Martin