Autor Zpráva
Michal M.
Profil *
Hledám někoho šikovného na pomoc s webovými stránkami. Frekvence práce nárazově - jak bude třeba. Ze začátku spíše méně často, postupně se spolupráce může prohloubit. Počáteční sazba 200,- kč / hod. Pozdější sazba může být mnohonásobně vyšší! Oblast Praha a Střední čechy. Dejte vědět buď zde, nebo na 723 070 619. Děkuji.
japlavaren
Profil
Michal M.
hladas programatora, kodera, grafika alebo koho.
Michal M.
Profil *
Potřeboval bych spíše takové konzultace od někoho kdo tomu rozumí. Snažím se něco vyrábět sám, ale jsem v tom úplný začátečník. Mám zájem o dlouhodobější spolupráci, ze začátku ale nárazově, jak bude přibývat práce bude toho více a sazba se zvýší také.
Michal M.
Profil *
Abych byl konkrétnější. Tvořím jednoduchou webovou stránku. Chtěl bych tam vložit jakýsi kvíz. Zatím jsem pracoval s Frontpage, ale jak jsem zjistil, ten nic takového neumí. Potřeboval bych se sejít s někým kdo tomu rozumí a prokonzultovat to s ním. Pokud bychom si sedli byla by takováto sezení časem frekvetovanější, práce bude přibývat. Zájemci o spolupráci prosím volejte na 723 070 619.
Kcko
Profil
Ja Ti volat nebudu, ale pokud potrebujes poradit a nebudes mi psat kazdejch 20 minut, tak neni prob.

http://www.rjwebdesign.net/Kontakt
Marcus Flintus
Profil
Taky jsem ochoten poskytnout konzultace, můžem se domluvit na formě spolupráce.
ICQ 222-221-820
skype marcus.flintus
mail marcus.flintus@volny.cz
Hitman
Profil
Pokud budete mít zájem o mé služby, kontaktujte mně prosím na Hitman@inMail.cz .
Radek9
Profil
Pokud byste měl zájem o mé služby, tak:
ICQ: 202-524-174
E-mail: RadomirZemlicka@seznam.cz
Skype: Radek9-CZ
Chamurappi
Profil
Reaguji na Kcko, Marcuse Flintuse, Hitmana a Radka9:
Vaše příspěvky jsou proti pravidlům.
Michal M. na sebe uvedl kontakt, máte-li zájem, využijte ho.
peteo
Profil
ozvi sa na tatrahome@seznam.cz (Praha).
Moderátor Mistr: I na Tebe platí příspěvek kolegy Chamurappiho [#9].

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit