Autor Zpráva
pmc
Profil *
Zdravím,
jsem grafik s výbornou znalostí Adobe Photoshop a Adobe Flash. Pro více studií jsem udělal dohromady stovky reklamních bannerů a kampaní, navrhnul jsem hromadu logotypů a řekl bych pár desítek psd šablon pro weby (bez HTML a CSS kódu - kódování z celého srdce nesnáším). Nicméně mám řekl bych mírně neadrstandartní znalosti ActionScriptu 2.0 (tomu se asi žádný flashař nemůže časem vyhnout). Mám za sebou externí spolupráci s několika grafickými studii v čechách a 3 a půl měsíce jsem pracoval interně v grafickém studiu v Anglii, kde to fungovalo výborně (...z toho plyne že asi umím i dobře anglicky)
..tolik o mě. V současné době studuji informatiku na VŠE. Na začátku září dokončím bakalářské a nastoupím na magisterské studium a hodila by se mi nějaká alespoň trochu perspektivní spolupráce, tzn. hledám kreativní práci, která bude někam pokud možno směřovat. Práce interně v týmu by byla supper, jelikož externí jsem si tady již užil spoustu, ale záleží jestli se někdo ozve - každá práce dobrá :-)
Kdybyste někdo o něčem věděli nebo jste měli zájem to se mnou skusit, můžete mi napsat na mail pmc.mora[zavináč]seznam.cz
Přeji pěkný den,
pmc
Plaváček
Profil
pmc

Nějaká konkrétní ukázka hotových prací by nebyla?
Banaaanek
Profil
Nemáš nějaké portfolio chtěl bych se kouknout na tvé práce a možná, že bych si u tebe něco obědnal...
pmc
Profil *
Zdravím,
nevšimnul jsem si odpovědí napsaných přímo sem do diskuse. Pokud se k vám tato odpověď ještě dostane, napište mi email a já obratem nějaké refence zašlu.
Green Pear Tip
Profil *
pmc
Dobrý den hledáme, spolupráci s externím grafikemm - výtvarníkem, pro výrobu bannerů a reklamy.
Zdeněk Nesveda
Green Pear Tip s.r.o.
odopvěď prosím na e - mail: zdenek. nesveda@praha-tip.cz
eNk0
Profil *
Green Pear Tip
toto je 2 měsíce staré vlákno možná by jsteho měli kontaktovat na mail a ne sem
pmc
Profil *
Stále hledám nějakou práci.