Autor Zpráva
hannah
Profil
Dobrý deň,
chcela by som sa popýtať na skúsenosti s vhodným RS pre našu stránku www.dietaaja.sk
zatial je to html/CSS a potrebovala by som to kvôli lahšiemu publikovaniu článkov prehodiť do RS (už je aj dosť veľká)
pôvodne som myslela na joomla, ale niektore príspevky vo fore ma nepotešili
hladám niečo, čo by
1) nebolo príliš zložité na administráciu
2) dalo sa nainštalovať - zvládnuť - ovládnuť najlepšie bez prudkej znalosti php (som laik)
3) nezabordelovavalo kód pokiaľ sa dá
4) umožňovalo prispôsobiť layout stránky a aspoň trocha pohľadnú grafiku
5) nezaťažovalo zbytočne hosting


mám skúsenosť s prácou v typo3, ale to mi príde ako kanónom na komára;-)

Ďakujem za každú skúsenosť
Martin Maňaska
Profil
Já používám právě Joomlu a jsem spokojen. Proniknout do ni mi zabralo poměrně málo času (abych ji uživatelsky zvládnul). Mám jen základní znalost html, ale nebylo nijak zvlášť těžké si i přímo v kódu upravovat nějaké drobnosti.
Instalace proběhla velmi snadno.

Existuje poměrně široká komunita i v českém prostředí, která se Joomlou zabývá, takže je vždy kam zajít pro radu. Anglická komunita je obrovská a při použití googlu se dá najít odpověď prakticky na cokoliv. Existuje obrovské množství vzhledů i pluginů, takže když víte co chcete, tak to také najdete.

Jediný problém byl občas v instalaci pluginů/modulů, zvláště těch větších. Někdy bylo nutné je nakopírovat přímo přes ftp rozbalené. Ale to je individuální problém a souvisí s nastavením serveru, ke kterému nemám přístup, takže jsem to po pár vyžádaných úpravách vzdal. Vždy to šlo vyřešit jinak a navíc když máte stránku v provozu, už toho moc neinstalujete.
Jak jsem psal, vzhledů je spousta, mnoho jich ale také je placených, takže to někdy chvíli zabere, než najdete pro vás vhodný template. Pokud ale znáte css, můžete si ho pak snadno upravit k obrazu svému.