Autor Zpráva
KarelVon
Profil *
Ahoj,
jsem ve wordpresu začátečník. Potřeboval bych pro své účely udělat ve WP login. Mělo by to vypadat tak, že když někdo přijde na jakoukoliv stránku WP (tedy i na úvodní stránku), bude muset zadat heslo, aby se dostal do obsahových stránek projektu.

Tento projekt si chci vytvočit jako osobní zápisník a nechci aby mi do něho někdo koukal. Byl bych rád, aby to bylo bezpečné a aby se minimalizovaly přápadné útoky jak se dostat do textů mých stránek. Samozřejmě také nechci aby to vyhledávače našli.

Děkuji

Moderátor Joker: Přesouvám z Jak něco udělat do Redakční systémy
panther
Profil
KarelVon:
nevím, jak ve WordPressu, tam si to budeš muset někde naklikat. Normálně by se to řešilo tak, že by se zkontrolovalo, jestli jsi přihlášený (session)), pokud ne, přesměrování na přihlašovací stránku. Jinak zobrazení obsahu.

Samozřejmě také nechci aby to vyhledávače našli.
.htaccess
KarelVon
Profil *
panther:
joo jasně .htaccess - já už myslel, že budu u každého odkazu psát rel="nofolow" :)
Tomu loginu ale moc nerozumím a ani jsem to zatím nikde nenašel. Jít to ale přece musí
Thalia
Profil
Já používám .htaccess (nevýhodou je, že pak nefunguje upload fotek v nextgen), ale zkoušela jsem i přidat do hlavičky
<?php auth_redirect(); ?>

podle tohoto návodu a fungovalo to v pohodě.

„Samozřejmě také nechci aby to vyhledávače našli.“
Nedávat nikomu odkaz.
Keeehi
Profil
Jelikož jde jen o stránky pro vlastní potřebu, šlo by použít zaheslování celého adresáře.
KarelVon
Profil *
Thalia:
- nextgen mi nic neříká, neumím s WP. Fotky si samozřejmě dávat budu.
- nejlepší by bylo, kdyby se po zadání adresy mé stránky zobrazila tabulka s přihlášením

Keeehi:
Ano, jen pro vlastní potřebu - budu si tam dývat poznámky a pěkně si je třídit. Snad je to dobrý nápad.
Pokud možno bez robotů a pokud by náhodou na ně někdo narazil, nedostal se do mých věcí


Máte někdo zkušenosti s pluginem http://wordpress.org/extend/plugins/members-only/ ?
Keeehi
Profil
KarelVon: