Autor Zpráva
Jan Sehnoutka
Profil *
Vytvořil jsem jednoduchý redakční systém pro správu článků. Nejsem programátor a tak jsem nehleděl na čistotu zdrojového kódu, ale na funkčnost. V budoucnu chci tento RS rozšířit na plnohodnotný redakční systém ke správě celého webu.
Uvítám vaše názory, postřehy, nebo i spolupráci.
Více info na http://www.articlers.jansehnoutka.cz
johnl
Profil
Demo nefunguje, a stahovat se mi to nechce.. Ale jinak ten web je hodně jednoduchej a nemáš tam měnící se title, ale špatný to není.. Hodnotil bych tak 8/10 ;-)
Jan Sehnoutka
Profil *
johnl:
Omlouvám se, demo už běží ;)
Hotdreams
Profil
Jde to odinstalovat? Zakaž odinstalaci kdyžtak pro demo.
Napsal jsem ti na icq.
panther
Profil
Jan Sehnoutka:
Omlouvám se, demo už běží ;)
opravdu? Table '4341-articlers.ars_system' doesn't exist. Ať tak či tak, proč tyhle chybové hlášky vypisuješ? K uživateli by se vůbec neměly dostat.

Mno, když to tak vidím, asi bych si u tebe nic nekoupil. Je to dost o strach o svá data.
Jan Sehnoutka
Profil *
panther:
Chyba byla v tom že jsem zapomněl zablokovat odinstalování systému v demo verzi. Ted už to pojede. Jinak se omlouvám.
colorshock
Profil
Administrace hezka.. ale to publikovani článků by chtělo alespoň nějakou základní šablonu.
Jan Sehnoutka
Profil *
colorshock:
Myslíš nastylovat CSSkem nějakou výchozí šablonu na zobrazování článků?
Keeehi
Profil
Jan Sehnoutka:
Na pohled (graficky) to vypadá příjemně, instalovat jsem to nezkoušel, ale ten postup instalace vypadá lehce.
Na stránkách mě zarazila doporučená konfigurace. 5.2 nebo vyšší. Prolítl jsem zdroják a nikde nenašel nějaké nové funkce. Naopak používáš EregI_Replace(); která je dnes už deprecated. Další věcí je, že zapisuješ pole jako $cfg[host], správně je to však $cfg['host']
Ve složce popups a styles máš jeden stejný soubor vždy 2x. Netuším proč.
Nevím, k čemu potřebuješ soubor robots.txt s takovýmto obsahem, ale jeho umístění není správně. Měl by být o složku výše. Takhle je tam nefunkční.