Autor Zpráva
unlucky
Profil
Ahoj, vím že toto téma se tu vyskytuje hodne často, ale chtel bych se zeptat.

Pro každý web dělam vlastní jednoduchý cms a teďka chci udělat (stáhnout) nějaký univerzální, který pouze ukládá data do databáze a odtamtud vzít potřebné věci k zobrazení. CMS typu wordpress joomla atd jsou moc velké a vzít si z toho nějaká data obvykle trvá déle než kdybych si to sám udělal.

Potřeboval bych vytváření kategorií, články, autor, nadpis, seonadpis, obrázek, galerie s popiskama, download sekce.

Předem děkuji za návrhy.
Coody
Profil
a v čem se ti wordpress nelíbí? když se podíváš na nějaký tutorial jak se dělá vlastní templata tak zjistíš, že je to parádní systém, ze kterého si můžeš vytáhnout jenom to co potřebuješ
Kcko
Profil
unlucky:
http://rs.reality-show.net/

Coody:
Ač jsem programátor X let, hrabal jsem se v tunách kódu a cizích systémech, tak editovat a upravovat WP je k zešílení.
Venca V
Profil
Kcko:
tak editovat a upravovat WP je k zešílení.

Editovat a upravovat WP je hračka, je to jen o praxi.

Coody:
zjistíš, že je to parádní systém, ze kterého si můžeš vytáhnout jenom to co potřebuješ

Přesně...
Kcko
Profil
Venca V:
Pod slovem parádní si představuji cokoliv, určitě ne bastl jménem WordPress.
__construct
Profil
Coody:
a v čem se ti wordpress nelíbí?
V ničom - z programátorskej stránky je to odpad. Presne ako vraví Kcko je to „bastl“ a keď som sa pozeral na štrukúru DB tak to je to isté - „děs a hrůza
Krakatoa
Profil
Docela šikovný je KCMS
http://www.kcms.cz/
Zedna
Profil *
Nebo ještě takový jednoduchý http://cmsss.all4all.cz
unlucky
Profil
WP nepouzivam, protoze ma k dispozici moc moznosti. Treba hromada tabulek ^^
unlucky
Profil
zatim to vypada, ze to udelam takto:

Podivam se na par cms a zkopiruju si jejich "plusy" a udelam vlastni :D
Zuzana74
Profil
Coody:
Podle mě je nejlepší Joomla - stačí na menší i větší projekty a teď nová 1.6. je exkluzívní. Netuším, jestli je už v češtině, tady tady je to se vším příslušenstvím