Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
shop.janca Profil * |
#1 · Zasláno: 28. 1. 2011, 14:58:00
Zdravím,
potřebuji poradit jak odstranit problém s objednávkami v Quick Cart H2, vše běží v pořádku, ale když chci zkusit něco objednat tak to v nákupním košíku po vyplnění údajů napíše: Vaše objednávka byla identifikována jako SPAM, kontaktujte prodejce. Může prosím někdo poradit? Děkuji |
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 28. 1. 2011, 21:42:15
Podle Quick.Cart fóra stačí v souboru p.php vypnout kontrolu vyplnění formulářového pole sEmail2.
// najít if(!empty($_POST['sEmail2'])){ $sOrder = 'Váše objednávka byla indentifikována jako SPAM. Kontaktujte prosím prodejce.'; }else{ // nahradit za if(false){ $sOrder = 'Váše objednávka byla indentifikována jako SPAM. Kontaktujte prosím prodejce.'; }else{ |
||
shop.janca Profil * |
#3 · Zasláno: 29. 1. 2011, 08:58:15
podle fóra jsem to udělal, bohužel to nefungovalo, když jsem to ted udělal vše funguje.
Děkuji! |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0