Autor Zpráva
Lubos25
Profil *
Hledám open source (zdarma) systém pro archivaci komunikace s klienty ve webovém rozhraní (myslím, že se tomu říká ticketovací systém).

Přes Google jsem našel tento systém: osticket.com, máte s ním zkušenosti?

Hledám něco podobného, jako jsou support systémy u hostingů (např. u Hostgator). Některé hostingy používají chaty, ale ty se mi zdají nepraktické (nevím, jestli mohou uchovávat komunikaci).

Potřebuji aby:

1) každý klient má svůj účet (buď mu ho vytvořím ručně já, nebo si ho klienti vytvářejí sami)

2) přes něj mi posílá dotazy/požadavky - chvíli komunikujeme a když je požadavek vyřízený (např. objednávka), tak se vlákno uzavře; v případě nového požadavku klient otevře v rámci svého účtu nové vlákno - důležité je, aby pod jedním účtem byla uchována všechna vlákna patřící danému klientovi

3) jednotlivé komunikace se archivují, takže se k nim dá kdykoli později dostat (důležité pro reklamace)

4) potřebuji, pokud klient změní e-mailovou adresu, aby se dala změnit a nemusel se kvůli tomu zakládat nový účet

5) uvítal bych zasílání kopií zpráv, nebo alespoň notifikací, na e-mail

Případně uvítám i nějaké primitivní CRM, ale vlákna by mi stačila. Bohužel většina CRM jsou těžkopádná a nepřehledná.

Zabývám se překlady, a potřebuji již aktivně řešit uchovávání historie komunikace, začínám se v klientech ztrácet :( Důležitým faktorem pro nasazení systému je, že jsme dva a ve vyřizování požadavků se střídáme - pak zbytečně vznikají zmatky, protože já nevím, co již vyřídil kolega a obráceně... A na klienty to působí neprofesionálně.

Děkuji za pomoc.
Jozin
Profil
Dobrý večer,

můj názor je, že žádný opensource či free systém vám bez úprav vyhovovat nebude. Nejspíš budou všechny těžkopádné, jak jste sám psal.

Spíš zkuste toto zadat do prací a zakázek, ale zadarmo vám to asi nikdo neudělá.

Jozin.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0