Autor Zpráva
Vitaeidel
Profil
Ahoj,
mám dotaz, jestli existuje nějaký systém, který umožní editovat určitý obsah již fungujícího statického webu psaného v html. Chtěl bych si na něm upravovat sekci "novinky", ale zatím to dělám tak, že všechno upravuji v editoru a pak vkládám na stránky.
Našel jsem stránku s názvem CushyCMS, který nabízí přesně, co hledám, jen mi vadí, že se nenachází na mém serveru a není součástí stránek a verze s rozšířenými funkcemi je zpoplatněna 28$ za měsíc...
Jsem v tomto ohledu nováček, tak prosím o shovívavost :)
Díky za tipy.
martin1312
Profil
Možno MNews by sa nato hodil.
Vitaeidel
Profil
Díky za tip, určitě vyzkouším.
Snad se v tom neztratím :)

Edit: Tak jem to vyzkoušel, ale nějak mi to nefunguje. Buď dělám něco špatně, nebo to není to, co hledám :)
Nějaké další návrhy?
shaggy
Profil
Vitaeidel:
Buď dělám něco špatně, nebo to není to
To sú dosť rozdielne veci, nemyslíš? Ty vieš, či ti to nefunguje, alebo to nie je to, čo hľadáš.
Ak by si napísal, čo ti nefunguje (vypisuje, čo to robí), tak by sme ti buď tu, alebo na fóre k tomu systému určite poradili.
Vitaeidel
Profil
shaggy:
Asi jsem to napsal špatně.
Povedlo se mi integrovat do stránky článek vytvořený v mNews, ale já bych potřeboval upravit stávající článek v určitém místě stránky jen tím, že ho změním, ale ostatní zůstane stejné (obrázky, formátování). Žádné dodatky typu "komentáře", "autor" atd. Přesně, jako je to v CushyCMS. Určitému Tagu přidám class "cushycms" a mohu vesele měnit.
Jestli toto lze i v mNews, tak jsem nepřišel na to, jak...
Doufám, že jsem to popsal dobře.
martin1312
Profil
V sablonach si upravis vsetko ako potrebujes. Pridavanie komentarov sa da vypnut v nastaveniach.
Vitaeidel
Profil
Už jsem na to přišel!!! Po nějakém čase stráveném testováním typu pokus - omyl, jsem se dohrabal ke kýženému výsledku a přesně to splňuje mé požadavky.
Martinovi1312 děkuji za tip a radu, Shaggymu děkuji za výtku a popostrčení vpřed :)

Vaše odpověď