Autor Zpráva
Marschmallow
Profil *
Ahoj,

Potřeboval bych poradit jak mám celkově používat na nastartovat Joomlu. Jsem naprostý začátečník a chtěl bych se to naučit. Prý se musí používat nějaká databáze...potřeboval bych nějaký návod krok za krokem. Díval jsem se na některé diskuze od diskuze.jakpsatweb.cz . Ale nic mi nepomohlo tak proto píšu sem.

Moc díky,
Marschmallow
jenikkozak
Profil
Hezky to mají zpracované v Návodech na Českém webhostingu. Návod na instalaci mají rozepsaný pro různé verze.
Marschmallow
Profil *
Díky, velice mi to pomohlo :-) :-) :-)

Marschmallow


Už jsem si podle návodu nahrál soubory na web (FTP) (do kořenové složky jsem vložil složku joomla) a do složky joomla nahrál všechny soubory. Jenže se mi poté v prohlížeči po zadání adresy http://www.muj-web.cz/joomla zobrazilo hlášení, že stránka nebyla nalezena. Čím to může být způsobeno a jak tuto chybu opravit ?


web " www.muj-web.cz " nejsou ´moje jen jsem tam chtěl napsat blbost ...


Potřebuji ještě databázi pro joomlu, ketrou sice nabízejí na tamtom serveru, ale jen registrovaným zákazníkům :-(
jenikkozak
Profil
Marschmallow:
jen jsem tam chtěl napsat blbost
Na to je lepší doména www.example.com.

Už jsem si podle návodu nahrál soubory na web (FTP) (do kořenové složky jsem vložil složku joomla)
Proč jsi to nahrával do složky joomla? Pokud na doméně nic kromě redakčního systému nebude, je použití té složky zbytečná komplikace.

Potřebuji ještě databázi pro joomlu, ketrou sice nabízejí na tamtom serveru, ale jen registrovaným zákazníkům :-(
V Návodech mají odkaz do administračního systému, kde si jejich klienti mohou databázi založit. Ty si ji samozřejmě založíš v administraci toho poskytovatele hostingu, jehož služeb využíváš ty. Tam ji buď vytvoříš nějakým formulářem, nebo o vytvoření požádáš. Podle toho, jaké podmínky tvůj hosting nabízí.
Potom tabulky v té databázi a obsah do nich se vloží během instalace redakčního systému.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.