Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
akali Profil * |
Ahoj. POkoušel jsem se jako začátečník pracovat s wordpressem a nemůžu se dopracovat kýženého výsledku.
Potřebuji udělat po levé straně (svislé) rolovací menu, které potom přesunu z levého divu do hlavičky (jak na to?) Poté je dalším požadavkem přidávání textů ve stejném formátu. Celý text, který vložím bude mít zelené pozadí a bude rozdělen na levou a pravou část. V levé části bude obrázek a v pravé části obrázek. Lze to dopředu nějak nastylovat? Půjde tuto šablonu www.separatista.net nějakým způsobem vycentrovat na střed obrazovky? Zkoušel jsem to stylováním přímo do souboru, ale ani to s tím nehlo. Když oddálím (ctrl + pohyb kolečkem) obrazovku, vždy to zůstane přilepené k levé straně :-/ Poté je dalším požadavkem přidávání textů ve stejném formátu. Celý text, který vložím bude mít zelené pozadí a bude rozdělen na levou a pravou část. V levé části bude obrázek a v pravé části text. Lze to dopředu nějak nastylovat? |
||
anonymníí Profil * |
#2 · Zasláno: 3. 7. 2014, 08:08:55
akali:
„Poté je dalším požadavkem přidávání textů ve stejném formátu.“ Všechny CMS zpravidla pracují s téměř plain texty nebo wysiwyg editorem (možnost přepnutí), takže zachování formátu je snadné. „Lze to dopředu nějak nastylovat?“ Ano, lze. O tom přeci CMS je, že je nějaká šablona/y a do ní se jen plní texty. „Půjde tuto šablonu http://www.separatista.net/ nějakým způsobem vycentrovat na střed obrazovky?“ Ano, zásahem do CSS. A kupodivu, centruje se to jako každá jiná stránka, žádným kouzlem. Zkus hledat. „Zkoušel jsem to stylováním přímo do souboru, ale ani to s tím nehlo“ Co jsi zkoušel? Já jsem si to zkusil a během asi 5 vteřin jsem měl vycentrováno. Včetně hledání správného "centrovacího" elementu. |
||
akali Profil * |
#3 · Zasláno: 3. 7. 2014, 09:17:47
Zkousel jsem element body a html nastavit na margin-left:0 auto;.. ale beze zmeny
Co presun toho menu? Pujde to take presunout do hlavicky? |
||
anonymníí Profil * |