Autor Zpráva
akali
Profil *
Ahoj. POkoušel jsem se jako začátečník pracovat s wordpressem a nemůžu se dopracovat kýženého výsledku.

Potřebuji udělat po levé straně (svislé) rolovací menu, které potom přesunu z levého divu do hlavičky (jak na to?)

Poté je dalším požadavkem přidávání textů ve stejném formátu. Celý text, který vložím bude mít zelené pozadí a bude rozdělen na levou a pravou část. V levé části bude obrázek a v pravé části obrázek. Lze to dopředu nějak nastylovat?

Půjde tuto šablonu www.separatista.net nějakým způsobem vycentrovat na střed obrazovky? Zkoušel jsem to stylováním přímo do souboru, ale ani to s tím nehlo. Když oddálím (ctrl + pohyb kolečkem) obrazovku, vždy to zůstane přilepené k levé straně :-/


Poté je dalším požadavkem přidávání textů ve stejném formátu. Celý text, který vložím bude mít zelené pozadí a bude rozdělen na levou a pravou část. V levé části bude obrázek a v pravé části text. Lze to dopředu nějak nastylovat?
anonymníí
Profil *
akali:
Poté je dalším požadavkem přidávání textů ve stejném formátu.
Všechny CMS zpravidla pracují s téměř plain texty nebo wysiwyg editorem (možnost přepnutí), takže zachování formátu je snadné.

Lze to dopředu nějak nastylovat?
Ano, lze. O tom přeci CMS je, že je nějaká šablona/y a do ní se jen plní texty.

Půjde tuto šablonu http://www.separatista.net/ nějakým způsobem vycentrovat na střed obrazovky?
Ano, zásahem do CSS. A kupodivu, centruje se to jako každá jiná stránka, žádným kouzlem. Zkus hledat.

Zkoušel jsem to stylováním přímo do souboru, ale ani to s tím nehlo
Co jsi zkoušel? Já jsem si to zkusil a během asi 5 vteřin jsem měl vycentrováno. Včetně hledání správného "centrovacího" elementu.
akali
Profil *
Zkousel jsem element body a html nastavit na margin-left:0 auto;.. ale beze zmeny

Co presun toho menu? Pujde to take presunout do hlavicky?
anonymníí
Profil *
akali:
Zkousel jsem element body a html nastavit na margin-left:0 auto;.. ale beze zmeny