Autor Zpráva
macula
Profil
Dobrý den, chci vyzkoušet redakční systém Limbo, ale nedaří se mi ho zprovoznit. Ze stránek http://www.limbo-cms.com jsem si stáhl poslední verzi 1.0.4.2 + opravný patch. To jsem zkopíroval do připraveného adresáře. Instalace proběhne v pořádku a jako databázi vyberu text, ale pak když kliknu na volbu "Front Page" tak se zobrazí stránka grafikou shodná s Limbo a na ní je "The page you are trying to access does not exist. Please select a page from the main menu ". Když kliknu na Admin tak mi to hodí stránku pro zadání jména a hesla, ale po jejich zadání to tvrdošíjně odmítá jako neplatné jméno nebo heslo "Invalid Username or Password entered ". Jako server a databázi používám PHP Triad. V tomto ohledu jsem začátečník tak nevím co dělám špatně, nebo jestli není ještě nutná nějaká konfigurace PHP atd. Děkuji za pomoc s tímto problémem.
tweety
Profil *
ja tiez idem doma na php triad a limbo mi ide v poriadku. btw. nemas nahodou Slovak Language pack? alebo aspon cesky?
macula
Profil
Bohužel český ani slovenský language pack nemám. Nic jsem na internetu nenašel, ale pokud se jedná o překlad souboru english.php tak nebude pro mě problém to nechat přeložit. Ale samozřejmě jen když to rozchodím. Zatím jsem s tím nepohl. Nekonfiguroval jsi něco na tom PHP Triadu?
macula
Profil
Tak už je to dobrý. Předtím jsem to zkoušel spustit v práci na PHPTriad, který již byl konfigurován na jinou aplikaci. Doma jsem nainstaloval EasyPHP a již to fachá.
macula
Profil
Ještě bych měl jednu otázku. Když si to doma přizpůsobím, naplním daty atd. , jak to potom dostanu na server v internetu. Zkopírovat přes FTP? Nebo jak?
Richmond
Profil