Autor Zpráva
peterko
Profil
Ahojte,

som úplný začiatočník v tejto oblasti a neviem sa rozhodnúť, či vôbec do týchto vôd vstúpiť.

Mám rozbehnutú stránku, ktorú robím v Dreamweaveri a doteraz som nevedel toho vela o PHP. Nedavno mi kamarat zacal rozpravat o vyhodat RS systemov: konkretne Joomla, okrem nej som spoznal este NUKE.

Existuje nejaký redakčný systém, ktorý by som bez väčších ťažkostí do rozbehnutej stránky?
Ideme mi predovšetkým o možnosť:
- vytvárať galerie
- dopisovať články z akcií spolu s fotkami a mať k dispozícii zoznam článkov
- prevádzkovať návštevnú knihu
- ale predovšetkým: dať možnosť užívateľom dopisovať po vlastnom prihlásení nejaké info

Teda nechcem internetový časopis, noviny, ale živú stránku. ...


Ako na to? alebo S čím na to?

P.S.: Momentálne mám WEB mimo prevádzky, takže vám ho nemôžem dať k nahliadnutiu...
BaTeCzKo
Profil
webMan? :-) Jednoduchý je, fotogalerii umí, seznam článků též, uživatelé můžou zasílat komentáře (po registraci a příhlášení)...

P.S.: překlad do slovenštiny se snažím zařídit
Worker
Profil *
Joomlu naištalujem, resp. dám návod, preložím do slovenčiny administráciu (za úplatu). Poradím ako s komponentami (galériou, návštevnou knihou).
...redakčný systém, ktorý by som bez väčších ťažkostí do rozbehnutej stránky?
To budú nové stránky, a obsah z terajších stránok sa tam bude musieť vložiť.
Viac zembery@zoznam.sk
peterko
Profil
Worker
Je možné z Joomly vytiahnúť len niektoré komponenty (Galéria, Návštevná kniha - samozrejme po nainstalovní pluginov, mambotov) a prevádzkovať len tie?
peterko
Profil
BaTeCzKo
webMan? :-) Jednoduchý je, fotogalerii umí, seznam článků též

Trochu som si to pozrel, ale v demo verzi som nenasiel ziadn fotogaleriu a ta kniha návštev, ktorú máš na vlastnej stránke, je tiež súčasťou Webmanu?

Ale to najpodstatnejšie, keby sa mi zapačila neja vec, môžem si vybrať len tú, alebo musím celú stránku prisposobiť WEBMANovi?
Worker
Profil *
peterko