Autor Zpráva
RamDom
Profil *
Dobrý den, mám nainstalovaný Sunlighta potřeboval bych ho upravit pro moje stránky, prostě ho vsadit do mého desingu a předělat ho aby měl jenom ty funkce které potřebuji, Děkuji za pomoc. Popř mě kontaktujte na ICQ: 207-395-936.
fandaa
Profil
RamDom
Toto patří do jiné sekce - Práce a zakázky!
RamDom
Profil *
co to meleš ? je to redakční systém je tak zalez.
Str4wberry
Profil
Odpovídám RamDom:
„co to meleš ? je to redakční systém je tak zalez.“
To přece fandaa nepopírá.

Pakliže máš dotaz/problém, zeptej se zde — ale konkrétně.
Pakliže sháníš člověka, sháněj v sekci Práce a zakázky.
RamDom
Profil *
Jsem jaksi student a nemám jak bych to zaplatil protože skoro každý chce nesmyslné částky 400kč/hod. já jse tu jen táži jak to mam udělat protože stím nemám zkušenosti a na internetu návod neni.
Str4wberry
Profil
Odpovídám RamDom:
A co jeho stránka?
Viz http://sunlight-cms.net/navod-na-upravu-a-tvorbu-motivu.a12.html
RamDom
Profil *
Mno super tam odtud to mam ale podle tohoto trapného návodu nic nezměním pokud by jsis to Jahodo přečetl a usoudil když stím nemám zkušenosti tak stim taky ***** udělám inteligente.
Str4wberry
Profil
Odpovídám RamDom:
Já jsem si to přečetl – to ale není podstatné.

Zkus si to naopak přečíst Ty. Nebo se podívej, jak vypadají, již hotová, témata. A podle toho postupuj.

Trochu zapracuj na tónu, kterým se vyjadřuješ. Na můj vkus překračuješ „únosnou mez“.

„inteligente“
Děkuji za kompliment.
RamDom
Profil *
2-Jahoda

njn ale jak řikám pořád ti uchází ventilek ! nemůžu si dovolit platit kodéra a učit se to je pro mě zbytčné když to použijou jednou za uherák, chci radu nebo řešení jak to vyřešit, tím když mi sem šoupneš co sjem už viděl a nepochopím to protože nejsem programátor mi nijak nepomůžeš.
tiso
Profil
RamDom - v tom prípade ti nie je pomoci. Tu rada nepomôže, takže chceš niečo za nič, a takým ľuďom sa hovorí žobráci...
Mastodont
Profil
Navíc kdo by se snažil pomáhat někomu, kdo se chová jako buran.
RamDom