Autor Zpráva
crocker
Profil *
Ahoj,

potrebuju migrovat z jednoho serveru kvuli omezenim, ktery uz 3roky ''odstranuji'' a tak chci pouzit vlastni cms. Jsem relativne laik. Na netu browsdam uz taky nejakou dobu, ale neumim moc anglicky a dostatecne info se mi nepodarilo najit.

Potrebuji, aby to cms obsluhovalo tyhle funkce

1 - normalni stranky (staticke stranky s informacemi)
2 - blogovaci stranky (redakcni system, datum, cas, autor)
3 - alespon 2, ale jeste lepe 3 urovne menu (nejlepe tak, aby se v home zobrazovala jen hlavni temata a vice az po rozkliku)
4 - navigacni radek (home > tema > podtema > stranka > )
5 - ankety (v soucasnosti pouzivam blueboard)
6 - mailove formulare (taky zde pouzivam blueboard a nevyhovuje mi)
7 - komentare (moznost priradit k tematu, nebo clanku nakonec formular pro komentare i nezaregistrovanych)
8 - fotogalerie (spadajici pod stejnou sablonu nejlepe - to pisu, prptoze casto vidim galerie tak nejak mimo stylovane od stranek)
9 - registrace uzivatelu (ruzne urovne uzivatelu - admin, neco, neco, clen.. nebo tak nejak - klidne manuelne nastavitelne)
10 - forum takove urovne, alespon jako minibb (meli jsme phpbb, ale ted nejede a data jsou z velke casti ztracena, takze zacneme od nuly)
11 - wiki - no tak tady chci mit vlastni domenu, ale nejlepe stejne registrace (nevim jestli to jde, ale v soucasnosti pouzivam posledni verzi mediawiki a chci u ni zustat) v kazdem pripade chci ale portal s wiki propojit
12 - protoze to bude obsluhovat hodne lidi, potrebuji, aby to bylo cesky
13 - licence cms by mela byt zdarma, nebo hodne levne (muj projekt je neziskoveho charakteru)

Vim je to dost dlouhy a asi to neni na hned, budu se sem prubezne divat. Cim vic nazoru mi reknete, tim lepe.. Doted se mi nepodarilo najit zadne ceske stranky, kde by bylo porovnani free cms s jejich funkcemi, ukazkami, seznamem dostupnych stylu a demo adminem. pokud o necem vite, tak mi dejte link.

Predne ale ocekavam konkretni typy, rady a doporuceni.