| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| ferdiks Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 8. 2010, 14:24:35
Ahoj, předem říkám že jsem skoro úplný amatér, pořeboval bych poradit s výpisem z Databáze. Vysvětlím vám jak by to mělo vypadat.
V tabulce mám na každém řádku jeden zápasa (kolo, tymy, datum, cas, prior) Do aktualit bych chtel aby se mi vypisovaly jen zapasy ktere maji ve sloupri 'prior' v hodnote 1. To znamená že ni to vypíše aktualni zapasy. CHtel bych aby mi to vypisovalo nejak takto: aby se vypsaly prvni datumy v takovem formatu od nejmladsiho po nejstarsi. 12.06.2010 - 13.06.2010 12.06.2010 fc blabla - fc kopyta (0:0) 13.06.2010 fc kfghkfhk - fc hgfk (0:0) Byl bych vam moc vdecny za vase rady... |
||
| panther Profil |
#2 · Zasláno: 1. 8. 2010, 16:06:41
ferdiks:
„Byl bych vam moc vdecny za vase rady...“ rady nebo napsaný kód? To je rozdíl. SELECT tymy, datum, cas FROM tabulka WHERE prior = 1 Výpis už snad zvládneš, ne? |
||
| ferdiks Profil * |
#3 · Zasláno: 1. 8. 2010, 16:10:05
panther:
no právě, ten kód mi dělá problém, sestrojil jsem něco tak hrozného že to vůbec nedělá co chci... Bojím se ho tady i ukázat :-D |
||
| panther Profil |
#4 · Zasláno: 1. 8. 2010, 16:10:56
ferdiks:
„Bojím se ho tady i ukázat :-D“ tak to ti asi nebude porazeno. Projev vlastní snahu, ukaž nám ji a pak můžeme pokračovat. |
||
| ferdiks Profil * |
#5 · Zasláno: 1. 8. 2010, 20:50:31
panther:
Tak jsem udelal neco takoveho, ale mno posudte... <?
require ("include/config.php");
$tabulka = "zapasy_2011";
$spojeni = mysql_connect("$server","$uzivatel","$heslo");
$co2 = "SELECT DATE_FORMAT(`datum`, '%e. %c. %Y') MIN( datum ) , mAX( datum )
FROM `$tabulka`
WHERE `dalsi_2` =1";
$navrat2 = mysql_db_query("$databaze", $co2, $spojeni);
while (list($a, $b) = @mysql_fetch_row($navrat2)){
echo "
<div class=\"bar_right_aktuality\">
<p class=\"odstavec-normal\"><strong>$a";
echo " - $b</strong><br />
<em>";
}