Autor Zpráva
DJ D8
Profil
Chtěl bych se zeptat, jaké by měli být povinnosti hostera ohledně zálohy, když už se tedy stará o technickou stránku webu?

Stala se mi totiž velice nepříjemná věc a nevím jak jí mám vyřešit.

Přepsala se mi databáze s tím, že jsem do jedné databáze zapisoval dva redakční systémy, pak se jeden sesypal a já ho startoval znovu a v průběhu instalace se mi restartovala databáze, bohužel tím jsem přišel jak o obsah z jednoho, tak z druhého RS. Napsal jsem den po nehodě technické podpoře o obnovení zálohy z data předešlého dne a on mi napsal za dva dny s tím, že mi databázi obnovili, bohužel se tak nestalo, což jsem nepochopil. Následně jsem čekal a čekal ač jsem věděl, že se zálohuje jen nějakou dobu zpět. Mno a následně jsem tedy napsal další email a po týdnu další na tzv. hotline, bohužel mi tam po té oznámili, že mají databázi v záloze pouze 4 dny a že mi nyní nemůžou pomoci. Chtěl bych vědět, co můžu dělat, vypekli semnou i když já udělal vše co jsem měl, nevím co teď, ví někdo jak z problému ven?

Prosím vtipné příspěvky nebudou moc vítány, tak si je můžete nechat, děkuji.

Díky za reakce.
marcus33cz
Profil
Záleží na tom, co máš ve smlouvě.

Hosting není zodpovědný za to, že si sám vlastní chybou vymažeš data. Někdo ti je může obnovit z dobré vůle zdarma, někde se za to platí.

Každopádně když už ty data nemají, těžko je budou obnovovat. Pokud máš ve smlouvě, že mají zálohovat MySQL databázi déle než 4 dny, můžeš je žalovat o náhradu škody. To si ale taky moc nepomůžeš, protože většinou ve smlouvě stojí, že hosting ručí za škodu do určité výše.

Myslím, že jeden celkem známý hosting ručí za škodu do výše celých kulatých 100 Kč (a ani u ostatních to nebudou obří částky).
DJ D8
Profil
Takže jsem solidně nahranej... super a to to nebyla moje chyba :) díky za informace.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: