Autor Zpráva
B1abla
Profil *
Dobrý den, potřebuji poradit co mám špatně v tomto příkazu:

mysql_query("update safe_user set turnaj = ok where login ='".$_SESSION["login"]."';," $link);

$_SESSION["login"] = je přihlášený uživatel
$link = je připojení k databázi a výběr tabulky v mém případě safe_user

potřebuji do sloupce "turnaje" vložit hodnotu "ok" ale jen u přihlašeného uživatele

předem moc děkuji
panther
B1abla:
kdyby sis vypsal mysql_error, zjistíš, že ti chybí apostrofy kolem stringu „ok“ a na konci ti přebývá středník (což asi projde, ale nepatří tam).
B1abla
Profil *
Panther:

mysql_error, neumím použít

mysql_query("update safe_user set turnaj = 'ok' where login ='".$_SESSION["login"]."';," $link)

mi píše stále chybu, jsem úplný začátečník a s databází mám hlavu jako balón.

(odakž mě prosím na to, jak psát kód barevně jako jsi mi to upravil ty, což děkuji)
panther
B1abla:
jakou chybu? Do googlu ji hodit umíš?

mysql_error, neumím použít
a na odkaz, který jsem ti poslal kliknout umíš?

odakž mě prosím na to, jak psát kód barevně jako jsi mi to upravil ty
Stačí kód vložit mezi [pre] a [/pre] - případně kliknout na .
Someone
B1abla:
Přečti si druhou část [#2] panther
B1abla
Profil *
panther:

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in cesta souboru na řádku 17

Someone:

už to pročítám
panther
B1abla:
před $link ti chybí tečka (spojení řetězců v PHP). Přehlédl jsem to, resp. zaměřil jsem se na SQL dotaz.
B1abla
Profil *
panther:

moc ti děkuji
B1abla
Profil *
Ale když jsem dopsal zbytek a snažil se to rozjet, tak mi to hlásí už na fóru probíranou hlášku ale nevím co zní, chybová hláška viz níže:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Resource id #5' at line 1

na tento dotaz:

mysql_query("update safe_user set turnaj = 'ok' where login ='".$_SESSION["login"]."';,".$link) or die(mysql_error());

zase děkuji předem
candiess
B1abla: