Autor Zpráva
lukasekrod
Profil
Zdravím, s MySQL a vlastně i PHP jsem začátečník, a už několik dní nemohu přijít na kloub jedné věci. Na webu je přihlašování, uživateli se po přihlášení zobrazí stránka která je viditelná jen pro přihlášené. Na ní by měla být funkce pro výpočet zbývajících pracovních dnů. Počátečním dnem je dnešní den, konečný den bych potřeboval vzít z databáze z řádku aktuálně přihlášeného uživatele. Při registraci tento datum zadá a do tabulky se do řádku datum tento datum vpíše (ve formátu Y-m-d). Zde jsou konkrétní kódy:
Toto je stránka která se zobrazí uživateli po přihlášení:
<?php
/*
* Pokud uživatel není přihlášený, místo obsahu se mu ukáže tato hláška.
*/
if(!isset($_SESSION['prihlasen']) and @$_SESSION['prihlasen']!=1){
    echo "<h4>Pro zobrazení více informací se přihlašte</h4>";
    exit;
}
?>

<h4>Tajný obsah</h4>
<p> 
<?php //The function returns the no. of business days between two dates and it skips the holidays
function getWorkingDays($startDate,$endDate,$holidays){
    //The total number of days between the two dates. We compute the no. of seconds and divide it to 60*60*24
    //We add one to inlude both dates in the interval.
    $days = (strtotime($endDate) - strtotime($startDate)) / 86400 + 1;

    $no_full_weeks = floor($days / 7);
    $no_remaining_days = fmod($days, 7);

    //It will return 1 if it's Monday,.. ,7 for Sunday
    $the_first_day_of_week = date("N",strtotime($startDate));
    $the_last_day_of_week = date("N",strtotime($endDate));

    //---->The two can be equal in leap years when february has 29 days, the equal sign is added here
    //In the first case the whole interval is within a week, in the second case the interval falls in two weeks.
    if ($the_first_day_of_week <= $the_last_day_of_week){
        if ($the_first_day_of_week <= 6 && 6 <= $the_last_day_of_week) $no_remaining_days--;
        if ($the_first_day_of_week <= 7 && 7 <= $the_last_day_of_week) $no_remaining_days--;
    }
    else{