Autor Zpráva
Pepino
Profil *
Dobrý den mám problem nedaří se mi zprovoznit tendel příkaz

pomohli by jste mi prosím?

$query = ("SELECT id (IF(COUNT(*) FROM treeview_items WHERE parent_id=4 > 0, NULL) FROM treeview_items WHERE id=$id");


a má to dělat vyber id jestlize pocet parnet=4 je v tabulce větší než 0,,,,kde id=id ale nejde to nevim si stim rady
lionel messi
Profil
$query = ("SELECT id (IF(COUNT(*) FROM treeview_items WHERE parent_id=4 > 0, NULL) FROM treeview_items WHERE id=$id");



Niekde Ti tam chýba uzatváracia zátvorka, ale nepoviem Ti kde, som len začiatočník.
Pepino
Profil *
lionel messi:
Myslim ,že ne ale.. spíš mylim , že je to celý špatně napsaný.
lionel messi
Profil
Pepino:
Spočítaj si, koľkokrát zátvorku otváraš (4x) a zatváraš (3x).

mylim , že je to celý špatně napsaný.
K tomu sa musia vyjadriť profíci :-)
Pepino
Profil *
lionel messi:
Doplněno ale stejně nic. ale dík :-)
Tori
Profil
Pepino:
To je trochu chaotické. Jestli výsledek podmínky má být jako další sloupec, musí být od "SELECT id" oddělen čárkou. Ve funkci IF chybí třetí parametr - pro stav, kdy podmínka není splněná. Chybí uzavírací závorka za podmínkou. A pokud chcete s výsledkem funkce IF pracovat v PHP, měl by mít alias.
Pepino
Profil *
Tori:


takle? prosim pomc
$query = ("SELECT id , (IF(COUNT(*) FROM treeview_items WHERE parent_id)=4) > 0,1, NULL) FROM treeview_items WHERE id=5");
Tori
Profil
Pepino:
A to chcete pokaždé dohledávat k parent_id = 4, anebo podle ID které vkládáte v PHP?


Ještě jsem zapomněla - poddotaz by musel být kompletně i se "SELECT", takže spíš takhle:
$sql = "SELECT id, IF((SELECT COUNT(*) FROM treeview_items WHERE parent_id)=4) > 0, 1, NULL) AS parent_exists 
FROM treeview_items 
WHERE id = " . $id;
Pepino
Profil *
Tori:
Podle id...takze to budu tocit do kola ve foru


Tori:
Todle mi nefunguje :-(
Pepino
Profil *
Tak vyřešeno jinak děkuji :-) za pomoc

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.